Lesokkoltak a történtek. Fogalmam sincs, hogy hova rakjam ezeket az új dolgokat. Mégis csak elhagyott. Önző volt és csak saját magával foglalkozott. De látom, hogy mit tett azért, hogy ez másképp legyen. Egy egész jövőt hozott létre nekem és a babáknak. Biztonságos és nyugodt körülmények között nőhetnének fel az apjuk mellett. Ezt akartam. Viszont nem tudok teljesen újra megbízni benne. Ha képes volt egy kisebb baleset miatt elmenekülni, mi lesz, ha megszületnek a gyerekek és esetleg a felügyelete alatt valamelyik legurul a pelenkázóról? Ezt nem teheti meg többet. Nem lehet ennyire felelőtlen.
Már hazafelé tartunk Harryvel és csak bámulok ki az ablakon, Liam szavai járnak fejemben. "Költözz ide. Legyen ez az otthonotok." Ha ezt Lola megtudja, esetleg csak azt, hogy visszajött akkor azt hiszem a 10 éves barátságunk ott megy pokolra.Ma kellett beadnom a válást? Pont ma? Nem várhatott volna holnapig? Liamnek is ma kellett visszajönnie? Kicsit, mintha ma a hullámok összecsaptak volna a fejem felett. Ez nem az én napom.
-Megjöttünk. - térített vissza Hazz a valóságba.
-Azt akarja, hogy költözzek oda. - mondtam, mire visszahúzta a kocsi ajtót.
-Nita én megértem, ha nem aka...
-Oda fogok költözni.
Amint ezt meghallotta száját eltátotta és megölelt. Ez lesz a legjobb a babáknak és jelenleg csak ők számítanak. Ha velük történne miattam valami azt biztos nem bocsájtanám meg magamnak. Azt hiszem kicsit megértem Liam akkori döntését de azt jóvátenni elég nehéz lesz. Most nem hagyom magamat a legkisebb dolgokkal lekenyerezni és nem beszél rá arra, hogy felejtsem el. Szemet hunytam afelett, hogy Katyvel majdnem megcsalt és az alkoholra fogta az egészet. Jó, nyilván az a liba is eléggé közbejátszott de akkor is. Lehetett volna benne annyi önuralom, hogy még annyit se enged. Mindegy, történt ami történt, már vissza nem lehet csinálni.
-Annyira boldog vagyok, hogy újra együtt vagytok! - örömködött Harry.
-Nem vagyunk együtt. Ott még nem tartunk. - válaszoltam magabiztossággal a szememben.
Efelett biztos, hogy nem fogok elsuhanni. A kocsiból kiszállva indultunk a lépcsőház felé.
-Anita Rogers? - hallottam egy hangot a hátam mögül.
-Igen? - a forrás felé fordultam és egy negyvenes évei végén járó férfi állt lőttem - Segíthetek?
-Williamről tud valamit esetleg? - először nem is tudtam, hogy kiről beszél.
Leesett, az apám felől kérdez. Mióta utoljára Zayn felvitt New Yorkba azóta nem beszéltem vele. Küldött pár levelet, hogy mennyire sajnálja azokat amiket mondott és, hogy bocsássak meg neki. Eszem ágában sincs ezt tenni. Tulajdonképpen élete legnagyobb csalódása vagyok a részéről. Ezt nem lehet csak úgy elfelejteni.
-Nem, Uram. Nem szolgálhatok Önnek információval felőle, mert nem tudok semmit.
-Értem. Köszönöm, Ms. Rogers. További szép estét. - mondta és eltűnt a sarok után.
Harry furán nézett rám és én se értettem teljesen ezt a szituációt de nem is akartam. Már csak az kéne, hogy apám miatt is idegeskednem kelljen. Na az akkor rendesen betenné a kaput. Pár hetem van vissza és azt nem akarom stresszel tölteni.
Otthon Zayn vacsorát főzött. Ideje megmondani neki, hogy mi is a helyzet. Nem akarom összetörni. Nem akarom, hogy úgy érezze csak kihasználtam.
-Figyelj, Lolának még nem kell tudnia, hogy Liam visszajött. Elég feszült a mai veszekedésünk miatt, nem kell, hogy még ezen is idegeskedjen. - mondtam Harrynek, aki köszönés után haza is ment.
-Szia, gyönyörűm. - köszönt Zayn és belepuszilt a hajamba.
-Szia, beszélhetnénk?
Kezénél fogva a kanapéhoz vezettem, ahol leültünk és belekezdtem a hosszú mesémbe.
-Zayn, én nagyon szeretlek és köszönöm ezt a három hónapot, amit velem töltöttél és segítettél. El sem tudom képzelni mi lett volna velem nélküled. De nem foglak olyannal hitegetni, ami nincs. Nem szerelemből szeretlek. Nem vagyok képes megcsalni Liamet, aki ma visszatért. A gyerekeknek szükségük van az apjukra. Nem foszthatom meg őket tőle. De..
-Ahogy visszatér, te egyből szaladsz hozzá.. Ezt nem hiszem el! Nita, nem veszed észre, hogy betegesen függsz ettől az embertől?! És ő ezt előszeretettel használja ki. De tudod mit? Nem érdekel. Menj és éld a beteg életed. Ne zavarjon, hogy felelőtlenül viselkedett cirka három hónapja, szaladj csak vissza hozzá. Mindig a könnyebb utat választod és a múltba menekülsz. Csak gratulálni tudok. - hangja csalódottsággal és közönnyel teli volt.
A könnyek potyogni kezdtek szemeimből és belátom, igaza van. De mit tegyen az ember, ha valakibe ennyire szerelmes?!
-Megpróbálhatnád nem utálni őt. Nem akarlak elveszíteni téged, nem állok rá készen. Túl fontos vagy ahhoz. Zayn, kérlek, ne beszélj így. Tényleg szeretem őt mindenkinél jobban, nélküle képtelen vagyok élni. Ez több, mint szerelem, ez valami magasabb lépcsőfok, amit nem lehet szavakkal kifejezni. - és ki tudtam mondani.
-Én is szeretlek. - hallottam meg egy ismerős hangot a hátam mögül.
Liam. Még mindig nem tudom elhinni, hogy visszajött. Ismét a nyakába ugrottam volna de akkor nem tartanám be a magamnak tett ígéretet.
-Úgy néz ki jó még a kulcs. - mosolygott.
Zayn homlokát ráncolta és nagyokat sóhajtott. Rám nézett miközben Liamet néztem. Biztos vagyok benne, hogy látta azt, amiről az előbb beszéltem. Ahogy őt néztem a szívem gyorsabban kezdett verni és minden porcikám azon volt, hogy újra az ölelésében legyek.
-Mennyit hallottál belőle? - kérdeztem szintén mosolyogva.
-Eleget.
Ennyi elég volt ahhoz, hogy meginduljak felé. Pár lépés választott el tőle, mikor térdeimre rogytam. Hasamhoz kaptam, ami olyan szinten fájni kezdett, hogy azt hittem nem élem túl. A srácok egyből hozzám futottak és kérdezgetni kezdtek.
-Elfojt a magzatvíz. - csak ennyit mondtam és kitört belőlem a pánik.Köszönet nyilvánítás!!!
Már szükség volt egy ilyen részre, csak nem tudtam soha, hogy mikor lenne esedékes. Mivel ez egy kerek szám így most fogom ezt véghez vinni.
Novembertől elég nehéz időszakon mentem keresztül, ezért nem tudtam rendesen hozni a részeket. @aminagrande-nak köszönöm a sok-sok segítséget és a könyvemnek az előző borítóját, valamint a Bosszúét is.
@alizkahh- nak köszönöm a folyamatos pesztrálást a részek miatt. Ha Ő nincs, akkor valószínűleg most tartanánk úgy a 3. résznél ebben az évadban.
@sarah_queen13-nak köszönöm a könyveim volt borítóját. Nagyon tetszettek.
Ééééés még köszönöm nektek, Kedves Olvasóim, hogy követtek és várjátok a következő részeket.
Tudom, ez még korai, hisz még csak most kezdődött el a második évad, de a harmadik évad alapja már megvan. Az egy másik könyvben lesz, másik cím alatt de ez fog folytatódni. Remélem majd azt is ilyen sokan fogjátok olvasni. El sem hiszem, hogy már 4.8k-nál tartunk. Szeptemberben mikor elkezdtem írni nem gondoltam volna, hogy ennyire sok embernek fog tetszeni.
Mára ennyi volt. Nemsokára ismét jövök új résszel. Addig is take care!
Puszik.
ESTÁS LEYENDO
thoughtless | liam payne | BEFEJEZETT
FanficNéha majdnem el kell veszítenünk valakit, hogy rájöjjünk mennyire szükségünk van rá.