26. Rész (25. Rész +)

1.2K 64 4
                                    

Liam szemszöge:

Azon az estén mikor átjöttek a srácok, meg Katy és Lucy, egy kicsit elvetettük a súlykot a piával. Harryt miközben nyugtattam Zayn és Lola miatt én is jócskán ittam vele. Elmentem mosdóba és mikor jöttem ki Katy ott állt az ajtóban. Nem is érdekelt, tovább akartam menni de elkapott és berángatott Nita szobájába, rálökött az ágyra. A következő pillanatban a lányon már csak fehérnemű volt. Rólam is leszedte amit kellett, a nyakamat kezdte el csókolgatni, majd lejjebb tért.
Igen.... oda is... Nem vagyok büszke rá egyáltalán.
Egyszer csak megtörtént. Nem akartam. Annyira részeg voltam, hogy azt sem tudtam hol vagyok. Megtörtént. Niall benyitott, gondolom keresett valakit, meglátott és gyorsan kiment a szobából. Mélységesen elkeseredtem, hogy Nitát, akit mindennél jobban szeretek 3 perc alatt tönkre teszem. Mert nem volt több 3 percnél.
Azután visszaöltöztem és Nita fürdőjébe mentem. Nem bírtam a saját szemembe nézni. Hogy lehettem ekkora idióta?! Magamban csalódtam most akkorát mint eddig senkiben.
Niallt behívtam a folyosóról.
-Tesó, te mi a szent szart csináltál? Ha jól láttam az a lány rajtad nem Nita volt... - Niall szemében elkeseredettséget láttam.
-Annyira sajnálom, fogalmam sincs hogy történhetett ez. - elsírtam magam egy kicsit, de férfiasan. Ezután egyből kijózanodtam.
Kintről kiabálást hallottunk és Niallal kimentünk. Harry és Zayn összekaptak.
Szétszedtük őket majd mindenkit haza küldtünk én haza vittem Lolát és Harryt.

Másnap

Nita kopogott gondolom, ő az egyetlen aki még kopog.
Bejött, de nem bírtam ránézni. Beleült az ölembe majd hosszú idő óta először szenvedélyesen megcsókolt. Annyira hiányzott az összes ilyen dolog. De nem voltam képes tovább csinálni. Félbeszakítottam, ami nem tetszett neki.
Bementünk a szobába, kis idő elteltével Lola ajtócsapódását hallottam és hogy trappol be a szobámba. Elkezd velem kiabálni, majd behúzott egyet. Nita szemében láttam az értetlenséget.
-Jobb ha te mondod el neki, bár nem tudom melyikkel jársz jobban. - kiabálta Lola. Épp akarta adni a következő öklöst mikor Harry felemelte és kivitte.
-Még nem végeztünk Liam Payne!!!! - ezután Nita becsukta az ajtót. Látta hogy vérzik a szám, amit le akart ápolni de leállítottam.
Elmondtam neki mindent. Erre nem mondott semmit csak könnyezett. Suttogva beszélt, jobb mintha kiabálna amit meg is érdemelnék.
Fogta magát és kiment, a liftben utolértem, ahol a tudomásomra adta, hogy nem akar látni.
Láttam a szemében a fájdalmat és a sötétséget. Félek, hogy kárt tesz magában.

thoughtless | liam payne | BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora