41. Rész

1K 53 2
                                    

Reggel a hasam rendetlenkedésére keltem fel. Nem akart semmi se kijönni, mint tegnap, csak mozgolódott. Biztos most rendezkedik be a kis poronty.
Elmentem fogat mosni, majd a telefonom csörgésére siettem vissza. Liam hívott. A szivem elkezdtett jobban dobogni és azt akarta, hogy mondjam el a helyzetet neki. Felvettem.
-Szia. - köszönt.
-Szia. Figye.. - nem engedte hogy végigmondjam.
-Baby, ne haragudj, egy tökfej voltam amiért nem mentem veled. Sajnálom.
-Igazad volt, néha csak diktálom a dolgokat. De valamit el kellene mondanom.
-Mikor jössz haza?
-Payne!! Végig mondhatom?! - rivalltam rá mikor másodjára se tudtam neki elmondani.
-Igen, bocsánat.
-Köszönöm. Szóval, a szülinapom óta nem szed..
Ekkor mama betorpant a szobámba azzal, hogy Norbi itt van és elvisz sétálni.
-Ki az a Norbi? Mi van a szülinapod óta? Nita, mondd már végig! - Liam a  kérdéseivel bombázott. Felhúztak, már reggel.
-Liam, terhes vagyok. Most mennem kell.
Leraktam a telefont, felöltöztem, felkötöttem a hajamat és elindultam a nappaliba, ahol Norbi várt.
A séta közben Liam folyamatosan hívogatott és sms-eket küldözgetett, kikapcsoltam és inkább Norbira figyeltem.

Egész nap Norbival voltam. Nem tudom mikor nevettem utoljára ennyit mint ma.

Liam szemszöge:

Nita már 3 napja elment. És ahogy elváltunk, szégyellem magam miatta. De tegnap az sms amit küldött kicsit enyhítette bennem a bűntudatot, hogy a feleségemet egyedül hagytam menni Magyarországra.
Mostmár biztos reggel van náluk, teszek egy próbát.
-Szia. - köszöntem.
-Szia. Figye.. - félbeszakítottam.
-Baby, ne haragudj, egy tökfej voltam amiért nem mentem veled. Sajnálom.
-Igazad volt, néha csak diktálom a dolgokat. De valamit el kellene mondanom.
-Mikor jössz haza?
-Payne!! Végig mondhatom?! - kiabált rám.
-Igen, bocsánat.
-Köszönöm. Szóval, a szülinapom óta nem szed..
Valaki vele volt, ekkor meghallottam egy fiú nevet. Norbi. Egyből megpattant bennem a dolog, hogy ki lehet az a Norbi aki a feleségem körül ólálkodik.
-Ki az a Norbi? Mi van a szülinapod óta? Nita, mondd már végig! - soroltam a kérdéseimet, kicsit számonkérően.
-Liam, terhes vagyok. Most mennem kell.
Mikor ezt meghallottam azt hittem elájulok. Apa leszek. Ebbe bele se gondoltam még. Hisz csak most volt az esküvő. Ez hogy lehet? Ezt akarta mondani, hogy a szülinapja óta nem szedte a fogamzásgátlót. És nem hagytam neki. Nem mentem vele. Nem voltam ott vele, mikor ez kiderült. És most sem vagyok ott vele. Azt se tudom mikor jön haza. Haza kell hoznom. Vagy nekem kéne elmennem? Sms-eket kezdtem küldözgetni először. "Gyere haza!" "Nita, mióta tudod?" "Hány hetes?" Mikor rájöttem, hogy nem válaszol hívogatni kezdtem. Vagy kinyomott, vagy hagyta végig, a végére már ki is kapcsolta a telefonját. Az idegesség, a harag és a boldogság érzései futkároztak bennem. Ideges vagyok, mert nem tudom ki repked a feleségem körül. Haragszom Nitára, hogy nem válaszol. De elképesztően boldog vagyok, mert APA leszek.
A szobámból kitörve Harryékhez rontottam be.
-Gyerekek!!! Apa leszeeeek!! - vigyorogtam az előttem ülő párra akik azt gondolhatták, hogy nem vagyok normális.
-Tesó! Gratulálok! - Harry pattant fel és ölelt meg.
Lola csak szúrós szemmel nézett rám.
-Lola? - kérdeztem.
-Felcsináltad a legjobb barátnőmet, összevesztél vele, hagytad egyedül elmenni, nem vagy ott vele és itt örülsz, hogy apa leszel. Ha azonnal nem pakolsz össze és indulsz el Magyarországra, esküszöm akkorát rúgok a seggedbe, hogy repülő nélkül is odaérsz. - fenyegetett az amúgy is magas lány, a hosszú ujjával. Bevallom kicsit mindig is féltem tőle. Látszott benne az elszántság, hogy Nitát megvédi minden áron. Ahogy Nita is. Harry már egy párszor kivívta a haragját. Azóta visszavett magából.
-De Lola. Nem tudok. - vallottam be.
-Ez csak kifogás! Könnyű volt felcsinálni de a következő kilenc hónap maga lesz számodra a pokol, barátom.
-Akkor hívd fel a barátnődet, hogy megyek.
-Jó, kihangosítom, hogy te is halld.
*kicsöng*
-Szia Lola, mizujs?
-Hi, semmi. Milyen idő van ott?
-Nyárhoz képest hűvös. Egy kabátot a pocak miatt felhúzok.
-Liam megy utánad.
-Ne engedd. Nem szeretném. Nem úgy közöltem vele a babát, mint ahogy akartam.
Én ott akarok lenni vele. Vele és az új jövendő babánkkal.
-Nita, ott akarok lenni veled! - szóltam közbe.
-Várj egy pár hetet még. Légyszives.
Becsaptam magam után az ajtót. Ez most felidegesített. A feleségemmel akarok lenni. De tiszteletben tartom a döntését.

Itt az új rész:) kicsit rövidebb mint a tegnapi. Szerintetek mi lesz Norbi és Liam között mikor Payno Magyarországra megy? Ha tetszett hagyj nyomot😊

thoughtless | liam payne | BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang