11. Rész

1.9K 80 1
                                    

Egy kivilágított bárhoz értünk, de nem ilyen putri kis akármi, gyönyörű volt és elegáns. Liambe karoltam és úgy mentünk be, Lola és Harry meg sétáltak mögöttünk és beszélgettek.
-Kértek valamit? - kérdezték szinte egyszerre.
-Én egy vörösborral kezdenék. - mondtam.
-Lola? - érdeklődött Harry.
-Nem, én nem szoktam alkoholt inni. Egy coca jó lesz, köszönöm. - nos igen, Lola nem egy részeges típus. Szerintem még nem is volt egyszer se igazán részeg vagy csak egy kicsit ittas.
-Jólvan, ti addig leraknátok a kabátokat a ruhatárba? - kérdezte Liam.
-Persze, adjátok csak ide. - mosolyogtam, és elindultunk a ruhatár fele.
-Nit, ez a Harry nagyon dögös csávó, udvarias, figyelmes és kedvesnek tűnik. - láttam Lola szemében az érdeklődést. Annyira félek, hogy Harrynek csak 1 éjszakára kell és csalódást fog neki okozni.
-Lola figyelj, el kell mondanom valamit - úgy döntöttem, hogy elmondom neki a ma reggeli párbeszédet Liam és Harry között a lakásukban. - szóval ma reggel mikor Liam elvitt hozzájuk, hogy át tudjon öltözni ott volt Harry. De nem egyedül.
-Most azt akarod mondani hogy barátnője van? - biggyesztette le a száját.
-Nem, nincs neki. A reggeli csaj csak egy éjszakás volt, és félek hogy te is csak annyira kellesz neki. Szóval ne add be a derekad. Nem mintha olyan lennél csak ne tévesszen meg a zöld csillogó szeme. - gondoskodóan mondtam. Egy igazi barátnő😊
-Ezt én is mondhatnám Miss Vörösbor. Én inkább téged féltenélek. - kacsintott és megindult a fiúk felé.
Utána mentem, és Liam felém nyújtotta a pohár vörösboromat. Mit ne mondjak isteni volt szóval kértem még egy pohárral.
Liam felkért táncolni és pont egy lassú számot fogott ki. Kezeim a vállán pihentek, az ővéi pedig a derekamon. Egy ideig így táncoltunk addig kibeszéltük hogy Lola és Harry milyen jók lennének együtt. Mikor végeztünk ezzel a témával közelebb húzott a derekamat szinte átfogta hatalmas kezeivel, én a nyakába fektettem a fejem és így táncoltunk. Nem volt sok idő, de abban a pillanatban egy örökkévalóságig tartott, imádtam. Mikor mentünk a bárpulthoz Lola és Harry röhögtek és egy csomó pohár volt körülöttük.
-Te leitatod szegény lányt? - förmedt rá Liam Harryre.
-Nem, dehogy, én se iszok, colazgatunk. Te tudtad hogy pia nélkül is tök jól lehet érezni magunkat. - tudatta Liammal a tényeket. - Főleg egy ilyen lány társaságában. - fordul Lol felé.
-Mi viszont iszunk még Liam? - kérdeztem egy kicsit bizonytalanul, nem akarom hogy egy alkoholistának nézzen.
-Persze, most egy rövid jöhet? - vigyorgott.
-Hmmm tequila mondjuk? Texasi, az az eredeti - kacsintottam.
-Imádlak - és egy puszit nyomott a homlokomra, miközben vigyorgott.
Kikérte a rövideket gyorsan lehúztuk és mentünk vissza táncolni. Szerintem többet is ihattunk mert az este vége teljesen kiesett.
Reggel
Reggel nem a saját ágyamban ébredtem. Kinyitottam a szemem, Liam mellettem feküdt, és az ő szobájában voltunk. Megnyugodtam, megnéztem miben vagyok és az ő esti inge volt rajtam összegombolva, bugyi is rajtam volt, ami megerősített abban hogy semmi nem történt. Megláttam mellettem ugye Liamat és nem csak az előző napi alkohol beszélt belőlem de éreztem hogy így akarok minden reggel felkelnk, hogy ő mellettem van.
Kimegyek a folyosóra és keresném a mosdót de véletlen Harry szobájába nyitottam be. Meglepődtem. Harry Lolat átkarolva aludt. Annyiran édesek voltak, hogy ott álltam még egy darabig. Megijedtem mikor valaki hátulról átölel. Biztonság fogott el mert tudtam, hogy Liam az. Becsuktam az ajtót és visszamentünk az ő szobájába. Ott maga mögött bezárta (ZÁRTA) az ajtót, ledöntött az ágyra, felém magaslott és megcsókolt. Annyira nem értem ezt a srácot, tegnap ilyenkor egy csaj voltam az egyetemről, aztán este "randi" most meg ez. De élveztem mit ne mondjak, és pozíciót cseréltünk, én kerültem felülre. Így folytattuk tovább csak akkor álltunk meg amikor levegőre volt szükségünk. Van olyan csók ami nem csak a testet izgatja fel hanem a lelket is. Nekem ez most olyan volt. Azt hiszem kezdek menthetetlenül beleszeretni.

thoughtless | liam payne | BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora