8. Rész

2.2K 95 0
                                    

Megálltunk a házunk előtt a kocsival.
-Biztos nálam akarsz te aludni?
-Igen - magabiztos válasz volt, elhittem.
-Rendben akkor menjünk fel.
Miután ezt kimondtam Liam kiszállt a kocsiból és kinyitotta nekem az ajtót megint. Felmentünk és kinyitottam az ajtót, ekkor Rog 120km/órával fut az ajtó, azaz felénk. Köszönt minket de nem akar leszállni Liamről.
-Roger elég lesz. - mordultam rá.
Rog rámnéz és püffögve vonult be a szobába. Mi kint a konyhában megittunk egy kávét.
Beszélgettünk és kijelentette hogy ő elmegy fürdeni. Kerestem neki egy törölközőt, és eszembe jutott hogy multkor apa hagyott itt egy itthonis cuccot. Odaadtam neki majd lerakta az ágyra és leült.
-Mit csinálsz? - értetlenkedve néztem rá.
-Felkészülök rá lelkileg. - röhögve mondta.
Aztán elment be a fürdőbe és hallom hogy elkezd folyni a víz. Addig Rogernek adok kaját. Indulok be a szobába ekkor Liam a fürdőből csak egy alsógatyában jön ki.
-Uuh hol a cucc amit adtam? - próbáltam nem elpirulni de nem sikerült.
-Az ágyon hagytam, bocsi. - mutatott az ágyon lévő ruhákra.
Édes istenem milyen jó teste van, kockás has és ahh kicsit vizes volt a haja. Amikor a pólót felhúzta a haja kicsit kócos lett. Odamentem és megigazítottam. Volnaaaaa, ha nem fogja meg a csuklómat ami kicsit fura volt.
-Mit akartál csinálni?
-A hajadat megigazítani.
Ekkor közelebb húzott és nagyon közel kerültünk egymáshoz. A torkomban dobogott a szivem. Egy 10 másodperces szemezés után elengedett és megcsinálta a haját.
Én is elmentem ezek után zuhanyozni. Csak álltam a víz alatt és élveztem ahogy a víz rázúdul a bőrömre. És mit nem vittem magammal, persze hogy a pizsamámat. Kilestem hogy Liam merre van, láttam hogy a nappaliban nyomkodja a telefonját. Megpróbáltam törölközőben, csendben és feltűnésmentesen beosonni a szobámba és előkeresni a pizsamámat. Sikerült és nekiálltam megkeresni de sehol nem találtam.
-Ezt keresed? - hallottam meg Liam hangját a hátam mögül miközben a pizsamám a kezében volt.
-Öhm igen, köszi. - megint elpirultam.
Ott álltam előtte egy szál törölközőben és ő csak a szemembe nézett végig. Bár miután elvettem tőle és és visszamentem a fürdőbe éreztem a szemét magamon.
Felöltöztem, a pizsamám egy hosszú pólóból és egy zokniból állt.
Elkezdtem vacsorát csinálni.
-Rántotta jó lesz? - tettem fel a kérdést Liamnak.
-Igen, tökéletes.
Elkezdtem a tojásokat beletörni a tálba. Mikor keverni kezdtem éreztem hogy valaki megfogja a derekam, majd a hasamat is. Hátranéztem és Liam az.
-Mit csinálsz?
-Segítek. Nem annak tűnik? - kérdezte Liam.
-Ha segíteni akarsz akkor keress sót és hozz egy lábost. - utasítottam.
Elővette őket és én meg bele öntöttem az akkor már felvert tojást.
Megvacsoráztunk és bementünk a szobámba. Liam beült az üres oldalra.
-Te meg mit csinálsz megint?
-Itt fogok aludni, felmérem a terepet. - Liam csak úgy állítja ezeket mintha ez alap lenne.
-Ahh jó, hozok takarót és párnát.
-Takaró nem kell elég egy is. - huncut hangon válaszolt.
Én megint elpirultam egy kicsikét.
Befeküdtem az ágyba és még néztünk filmet aztán én bealudtam úgy a közepén.
Reggel
Reggel arra keltem hogy valami meleg és puhán ébredtem. Liam mellkasa volt az. Ő még aludt és én néztem, egy 2 perc után elkezd mozgolódni.
-Miért bámulsz alvás közben? - kérdezre reggeli mély álmos hangon.
-Öhm nem bámultalak. - mentegetőztem.
-Rosszul hazudsz. - jelentette ki.
Ebben a pillanatban Liam felém hajolt és a kezével támaszkodott az ágyon. Olyan közel voltunk egymáshoz mint tegnap amikor meg akartam csinálni a haját. Csak most intimebb volt mert egy ágyban feküdtünk.
-Kéne készülődni. - törtem meg szemezős csendet.
-Igen, kéne.
Kikászálódtam alóla és bementem a fürdőbe. Pár percig csak néztem magam elé, majd kicsit kicsíptem magamat (miatta).
A fürdőből kifele jövet láttam amint Liam a konyhában reggelit csinál.
-Hmm mi lesz a reggeli?
-Saláta és szendvics. Megfelel szépségem? - jól hallottam? Szépségemnek hívott?
-Imádom, persze. De menj készülődni én majd befejezem. - mentettem fel a reggelikészítés alól. Rámmosolygott és ment a fürdőbe.
Ezután elindultunk az egyetemre.

thoughtless | liam payne | BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora