Güçler...

3.5K 240 59
                                    

Bir ay kadar sonra...

James yeni işine başlamış fakat hala ortama uyum sağlayamamıştı. Kasayı kullanmayı hala beceremiyordu. "Lanet olası muggle teknolojisi" dedi içinden. Sürekli iş arkadaşı, Bay Paters'den yardım istemek zorunda kalıyordu. Bay Paters ilk başta yardım etmek ile ilgili sorun çıkarmasa da zaman ilerleyip James aynı şeyleri tekrar tekrar sordukça sinir olmaya başlamıştı. Kasada iyi olmayan James kahve yapmada ve müşterilere serviste de pek iyi değildi. Sıklıkla bir şeyler kırıyor veya siparişleri yanlış teslim ediyordu ama müşteri ile diyaloğu iyiydi. Bazen bu diyalog bile sorun çıkarabiliyordu. Birkaç kız ona çıkma teklif etmiş fakat evli olduğunu öğrendiklerinde ağlaya ağlaya cafeyi terk etmişlerdi. Bu da diğer müşterilerin tuhaf bakışlarına ve giden kızların bir daha gelmemesine sebep olmuştu. Patronu Bay Anderson bu durumdan pek memnun değildi. James ile ilgili memnun olduğu tek şey dükkanın arka tarafında bulunan deponun çok hızlı bir şekilde düzenlenmesi ve temizlenmesiydi. Depoda kamera olmadığı için James bu işleri sihir ile yapıyordu. Tabii bunu kimse bilmiyordu. Yine depoyu temizledikten sonra patronu onu çağırdı. James kapıyı tıklattıktan sonra patronunun ofisine girdi. Bay Anderson "Bay Potter, lütfen oturun."dedi ciddi bir ses tonu ile. James "Sanırım yine azar yiyeceğim" diye düşündü. Bay Anderson'un gösterdiği koltuğa oturdu. Bay Anderson gergin gözüküyordu. Bay Anderson "Bay Potter, biliyorsunuz sizinle aşağı yukarı bir aydır beraber çalışıyoruz. Depo bölümündeki çalışmanızdan çok memnunum ama diğer bölümlere uyum sağlayamadığınızı düşünüyorum ve ne yazık ki iş tanımınız sadece depoda çalışmak üzerine değil. Üzgünüm ama sizinle daha fazla çalışabileceğimizi zannetmiyorum. Bu burada çalışmış olduğunuz sürece kazanmış olduğunuz para." dedi ve bir zarf uzattı. James zarfı aldı. Azar yemeyi bekliyordu ama kovulmayı değil. "Peki bu kadar zaman bana yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim." dedi. "İşten çıkarıldığınıza dair şu belgeleri imzalamanız gerekiyor" dedi ve James'in önüne doğru birkaç kağıt uzattı. James kağıtları imzaladı ve ofisten dışarı çıktı. Çıkarken Bay Anderson arkasından "Bundan sonraki iş hayatınızda başarılar dilerim." dedi ama James onu duymadı bile. Cafeden dışarı çıktı. Normalde eve yürürdü ama bu sefer görünmeyecek bir yere geçip cisimlenmeyi tercih etti.

Lily evde bir anda cisimlenme sesini duyunca şok oldu. "Merlin'in sakalı, James ne yapıyorsun ?" dedi. James sıkıntılı bir şekilde geçip televizyonun karşısına oturdu. Dirseklerini bacaklarının üzerine koydu ve düşünmeye başladı. Lily onun bu halinden bir problem olduğunu çözmüştü bile. Lily "Patron yine mi fırçaladı?" diye sordu. James "Kovuldum" dedi yorgun bir ses tonu ile. Lily ilk başta ne diyeceğini bilemedi. "Üzüldüm...ama bu dünyanın sonu değil. Başka iş bulursun." dedi. James "Umarım" dedi. Zarfı açıp aldığı paraya baktı. "Bununla bu ay zar zor geçiniriz" dedi. Zarfı hemen önündeki kahve sehpasına attı. Kanepede oturan James'e arkadan yaklaşıp boynuna sarıldı. "Biliyorsun ben hiç bir zaman çok lüks bir yaşam istemedim. Sen ve çocuklarımla beraber olayım yeter."dedi. James, Lily'nin sarılmasıyla kendini daha iyi hissetti. "Acaba falcılık mı yapsam" dedi kıkırdayarak. Lily "Senden falcı olmaz, kehanet dersinden son anda geçtiğini hatırlıyorum" dedi. Kocasının moralinin düzelmesine sevindi. James derin bir nefes aldı "Yarın iş arama süreci yeniden başlıyor" dedi. Lily "Bir şeyler bulacağına eminim" dedi.

James her akşam olduğu gibi parşömeni açtı, arkadaşları ile konuşmak için. Son bir aydır fazla konuşamıyorlardı. Konuştukları zaman da genelde cevaplar kısaydı. James bir problem olduğunun farkındaydı ama ne zaman sorsa hep geçiştirdiler. "Keşke yanlarına gidebilsem" diye düşündü. Parşömene asasını dokundurup "Tüm ciddiyetimle yemin ederim ki, hayırlı bir şey düşünmüyorum" dedi. Yazılar belirmeye başladı. Remus'un, James parşömeni açmadan yazmış olduğu şeyleri gördü.

Harry Potter - Farklı Bir Başlangıç (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin