James hemen yanında yere düşmüş Lily'yi ayağa kaldırdıktan sonra asalarını kapıya doğrulttular. Noah hemen karşılarındaydı. Potter çifitini görmeden önce "Hepsini öldürün" diye bağırdı daha sonra karşısında asaları ona dönük ona nefretle bakan çifti gördüğünde ilk başta şaşırdı fakat şaşkınlığı geldiği gibi yüzünü sinsi bir ifadeye bıraktı. "Potterları bana bırakın" dedi sesinden akan soğuklukla ve fısıltı gibi devam etti "Onlar benim"...
Lily ve James karşılarında onlara gelen adama bakıyorlardı. Diğer ölüm yiyenler sorgulamadan onun dediğini yapmış hiç biri onlara bir tane bile lanet fırlatmamıştı. Etraflarında seherbazlar ve ölüm yiyenler çarpışırken Noah, James ve Lily karşılıklı durmuş birbirlerine bakıyorlardı. Noah "Nasılsın James?" diye sordu umursamazca. "Azkabandan sonra karının şefkatli kolları iyi gelmiş sanırım. Her gün Ruh emicilerle öpüştüğünü bilseydi sana bu kadar şefkat gösterir miydi acaba ?" diyerek sinir bozucu bir kahkaha patlattı. James "Yaptıklarını ödeyeceksin Noah" dedi. İsmini tükürür gibi söylemişti.
Noah heyecanlıydı. Uzun zaman sonra artık intikamını alabilecek olmanın heyecan gözlerinde psikopatça ışıltıların belirmesine neden olmuştu. James bu bakışı biliyordu Azkabanda onca süre ruh emicilerin ona işkence etmesini izlerken yüzünde aynı ifade vardı. Neler düşündüğünü kestirmek hiçte zor değildi. İlk hamle James'ten geldi fakat eli titrediği için hedefini tutturamamıştı. Her ne kadar karşısındaki adamdan etkilenmediğini göstermek istese de içten içe bunun doğru olmadığını biliyordu. Onca zaman yaşadıklarından sonra Noah'ın karşısına çıkmak hiç kolay değildi. Dağılmış psikolojisi ve ardarda yaşadığı olaylar yüzünden sakin olamıyordu. Hemen yanında olan karısına baktığında biraz daha sakinleşti. Lily artık yanındaydı ve ne ona ne de başkasına zarar vermesine izin vermeyecekti.
Noah, James'in ilk hamlesinin başarısız olması nedeniyle gevşemişti. Sabit durduğu halde kendisini isabet ettiremeyecek kadar elleri titreyen James, Noah'ın gülümsemesine neden olmuştu. James'in ondan korktuğunu bilmek tarif edilemez bir biçimde haz vermişti Noah'a. Hiç kımıldamadan James'e bakmaya devam etti. James ise daha kararlı biçimde ikinci hamlesini yaptığında bu defa Noah'a isabet etmişti. Adamı bir sokma laneti ile omuzundan yaralamıştı. Noah "Çok güzell... " dedi durumun hoşuna gittiği her halinden belliydi.
Noah, James'e bir hamle yaptığında onun hamlesini engelleyen Lily olmuştu. James, Lily'ye bir daha baktı. Zümrüt yeşili gözleri öfke doluydu. Bu adamdan ailesine yaptıklarının hesabını sormak istiyordu.
Lily asasını sallayıp bir lanet gönderdiğinde Noah hızlı bir bariyerle kendini korumuştu. Artık ısınma turlarının bittiğini düşünüp ardı ardına lanetleri James ve Lily'nin üzerine yollamaya başladı. James ve Lily bir yandan birbirlerini korurlarken diğer yandan Noah'a saldırıyorlardı. Her ne kadar ondan nefret etseler de adam usta bir büyücüydü. Seherbaz olduğu zamanlarda da onu görmüştü James ve gördüklerinin içinde en yeteneklisi oydu. Dikkatli olması gerektiğini biliyordu.
Etrafta o kadar çok kişi vardı ki bazen lanetler havada çarpışıyorlardı. Diğer ölüm yiyenler karşılarındaki seherbazlara kedavra laneti yollamakta tereddüt etmezken Noah daha sonra yapabileceği işkenceleri düşünerek Lily ve James'i sadece etkisiz hale getirmeye çalışıyordu. Lily'in ayağına isabet eden bir kemik kırma laneti onun yere düşmesine neden olduğunda James paniklemiş ve Lily'yi kontrol etmek için Noah'a arkasını dönmüştü. "Lily, iyi misin?" diye sordu James panikle. Lily daha cevap vermeye fırsat bulamadan kocasının arkasında bir lanet fırlatmaya hazırlanan Noah'ı fark ettiğinde tüm çektiği acıya rağmen bir kedavra laneti ile karşılık verdi. Lily'nin asasından çıkan yeşil ışık Noah'ın göğsünün ortasına isabet ettiğinde Lily rahatlama ve acı karışık bir hisle kendini sırt üstü yere bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Farklı Bir Başlangıç (Tamamlandı)
Fanfic✨✨✨✨✨Harry Potter hikayesi farklı bir başlangıç yapıyor. Olaylar Harry'nin doğumundan itibaren değişiyor ve bambaşka bir hal alıyor.✨✨✨✨✨ Hikaye 17.07.2018 tarihinde tamamlanmıştır.