Savaş - Bölüm 2

2K 155 28
                                    

Hogsmade...

Lily üzerine atlamış ölüm yiyen yüzünden yokuş aşağı yuvarlanırken zorluka onu sersemletmeyi başardı. Ağır adamı üzerinden atıp ayağa tekrar kalktığında kolunda derin bir kesik olduğunu gördü. Hızlıca bir iyileştirme büyüsü yaptı ve açık yaranın daha fazla kanamasını engelledi. Üzerinden attığı ölüm yiyeni ayılması ihtimaline karşı vücut kilidine aldıktan sonra diğerlerine göz attı. Etrafta fazla ölüm yiyen kalmamıştı. En azından ayakta..

James karşısındaki ölüm yiyeni sokma laneti ile asa tutan elinden vurduktan sonra vücut kilidine alarak etkisiz hale getirdi. Hogsmade'de başka ölüm yiyenin kaldığını düşünmüyordu. Yaralanmadan bu bölümü atlatabildikleri için kendisini şanslı sayıyordu. Etrafındakilere baktı. Sirius, Remus, Frank, Alice ve Tonks yorgunluk haricinde oldukça iyi görünüyorlardı ama James, Lily'yi görememişti. Bir anda içine bir korku düştü. Sirius'a seslendi. "Lily nerde?" Sirius, James'in seslenmesi ile Lily'nin etrafta olmadığını fark etti. Herkes kendisini dövüşe o kadar kaptırmıştı ki kimse onun yokuştan aşağı bir ölüm yiyenle mücadele ederken yuvarlandığını fark etemişti. James'in gözleri büyüdü. "Lily...Lily....Lily..."diye mırıldanmaya başladı. Remus onun bir kriz geçirmek üzere olduğunu fark etmişti. Koşarak James'in yanına gitti ve onu sarsmaya başladı. "Lily...Lily...Lily...." diye sayıklamaya devam ederken Remus "Sakin ol dostum. Lily'yi bulacağız. Sakin ol..." dedi ve Sirius'a dönüp "Sirius... Lily'yi bulun" diye bağırdı. Sirius etrafta Lily'nin adını bağırırken James titremeye başlamıştı.

Onun iyileştiğini düşünüyorlardı aslında ama Azkaban ona her ne yaptıysa bu o kadar kolay geçecek gibi değildi. Lily'nin kendini ölü göstermesi ile birleşince yaşadığı psikolojik travmanın boyutları oldukça büyüktü. Bu kadar kısa zamanda tamamen iyileşmiş olması zaten bir mucize olurdu. Genel olarak güvendiği bir yerde, güvendiği arkadaşları ve ölmemiş eşi ile birlikte olmak sadece ona iyi gelmiş, iyileşmesini hızlandırmıştı ama şifacıların söylediği asla tamamen iyi olamayacağıydı. Şu an yaşadığı da bunun bir kanıtı gibiydi.

Sirius yokuşun alt tarafında Lily'yi bir ölüm yiyeni paket etmiş tekrar onların yanına gelirken gördüğünde rahatlamıştı. Remus'a seslenip "O iyi. Yokuşun alt kısmındaymış" dedi. Remus, Sirius'u duyduğunda derin bir nefes aldı. "James, Lily iyiymiş. Yokuşun alt tarafındaymış. Geliyor dostum. Meraklanacak bir şey yok" dedi ama James onu duyuyor gibi durmuyordu. Frank ise endişeliydi. James'in azkabandan sonra bazı sorunları olduğunu biliyordu ama bu kadar ciddi olduğunu düşünmemişti. Onu eve geri gönderip göndermeme konusunda oldukça kararsızdı. James ve Lily bu savaşta oldukça yardımı dokunabilecek iki kişiydi ama James bu durumdayken faydadan çok zarar getirirdi. Boş yere kayıp vermek istemiyordu. James yakın arkadaşlarından biriydi bu durumda ona bir şey olursa kendini asla affetmezdi.

Lily hızlıca Sirius'un yanına geldiğinde ona Jame'in iyi olmadığını söylemişti. Lily koşarak Remus'un yanında yere çökmüş James'i gördü. James'in yüzünü avuçlarının arasına alarak ona bakmasını sağladı. James hala Lily'nin adını sayıklıyordu. Lily "Burdayım James. İyiyim." dedi. James sanki Lily'yi ilk defa görüyormuş gibi ona baktı ve kollarının arasına aldı. Lily, James'in sarılışına karşılık verirken Frank, Lily'ye seslendi. Birbirinden ayrılan Potter çifti oldukça sıkıntılı görünen Frank'e baktılar. "Eve dönün. James iyi değil." dedi. Lily kocasına baktı. Gerçekten de iyi görünmüyordu. James derin bir nefes aldıktan sonra Lily'ye baktı ve "İyiyim" dedi. Frank "James iyi değilsin." dedi. James "İyiyim bir daha olmayacak" dedi. Hiç biri inanmış gibi görünmüyordu ama James gitmemekte ısrarcıydı.

O sırada Lily'nin kolundan akan kanı fark ettiler. James "İyi misin?" diye sordu. Aslında oldukça panik olmuştu ama daha yeni bir daha olmayacak diye söz vermişken şimdi bir krize girmesi doğrudan eve gönderilmesine neden olurdu. Lily "İyiyim James. Yuvarlanırken kolum yaralandı sadece. Şu an yaram kapalı merak etme" dedi. James rahat bir nefes aldı. Karısının iyi bir büyücü olduğunu ve kendini koruyabileceğini biliyordu ama yine de endişelenmekten kendini alıkoyamıyordu. Ayrıca onun zarar görmesine sebep olan her kimse şu an onu öldürmek istiyordu.

Harry Potter - Farklı Bir Başlangıç (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin