7 Yıl sonra...
Büyü dünyası...
Sirius her sabah olduğu gibi fosur fosur uyuyordu. Alexis'in çığlık atmasıyla "Ne oluyor?" diye birden panikle uyandı. Koşa koşa alt kata indi. Dağınık saçları ve çizgili pijamalarıyla kapının önünde çığlık atıp zıplayan Alexis'e bakıyordu. İyi olduğunu görünce rahatladı. Sirius "Alexis sabah sabah neden çığlık atıyorsun" dedi. Alexis hızla koşarak babasının boynuna atladı. Sirius biraz uyku sersemliği, biraz Alexis'in ağırlığı ile merdivenlere oturdu. "Baba bak mektubum gelmiş.... mektubum gelmiş baba" diye elindeki mektubu gösterip çığlık atmaya devam ediyordu. Sirius ilk başta algılayamasa da sonra ne mektubu olduğunu anladı. Hogwarts mektubuydu. Daha bir yaşında bu eve adım atan Alexis artık büyümüş on bir yaşında olmuştu. Artık büyücülük eğitimi için uygun yaşa gelmişti.
O sırada Remus her sabah olduğu gibi kapıdan içeri girdi. Alexis bu sefer Remus'un boynuna atladı. Remus şaşkınlık içinde Alexis'e bakarken Sirius gülümseyerek "Mektubu gelmiş" dedi. Remus Alexis'e sıkıca sarıldı ve Onu koltuk altlarından tutup havada döndürdü. "En sonunda çok istediğin okula gidiyorsun ha Alexis" dedi Remus. Alexis "Her gün buradan bakıp okulun o muhteşem manzarasını görüp oraya gidememek nasıl bilemezsin" dedi Alexis. Sirius pis pis sırıtarak "Daha mektubu bile açmadın nereden biliyorsun kabul edildiğini ben okul müdürü olsam senin gibi çatlak bir cadıyı asla okula kabul etmezdim... belki içinde okulumuzdan uzak dur yazıyordur" dedi. Alexis sinirle yanaklarını şişirdi ve elindeki mektubu açtı. İçinde yazanları yanındaki Remus ile beraber okudu ve "Kabul edilmişim işte" dedi. Remus "Tabii ki kabul edildin. Sen buna ne bakıyorsun. Senin gibi yetenekli bir cadıyı okullarına almamak için aptal olmaları gerek" dedi. Alexis tekrar sevinerek Remus'un boynuna sarıldı. Dönüp Sirius'a dil çıkardı. Sirius "Hadi kahvaltı edelim. Açlıktan ölüyorum." dedi.
Beraber mutfağa geçtiler. Güzel bir kahvaltı yapmaya başladılar. Kahvaltı sırasında Alexis okul ile ilgili hayallerini anlatmaya başladı. "Acaba hangi binaya yerleşeceğim. Belki babam gibi gryffindor olurum. Küçükken hatırlıyorum Bay Olivander bana Ravenclaw olabileceğimi söylemişti. Belki babamın akrabaları gibi Slytherin olurum ama istemiyorum oradan çıkanlar genelde iyi büyücüler olmuyorlar. Hufflepuf olacağımı pek sanmıyorum" dedi. Sirius "Bence sen bir Slytherin olursun" dedi. Alexis "Neden?" diye sordu biraz hayal kırıklığı ile. Sirius "Çok kötü bir cadısın sen ,her sabah babanı manyak manyak yöntemlerle uyandırıyorsun çünkü." Remus bir kahkaha attı. O manyak yöntemlerin bir çoğunda parmağı vardı çünkü.
Alexis , Sirius'un dediklerini umursamadı ve konuşmaya devam etti. "Arkadaşlarım olacak mı acaba. Bir sürü benim yaşımda çocuk olacak mutlaka birkaç arkadaşım olur." Remus "Tabii ki bir sürü arkadaşın olacak. Biz de Hogwarts'ta tanıştık. En iyi arkadaşlar olduk" dedi. Alexis devam etti "Ve sevgili... ahhh bir sevgilim olacak mı acaba" Remus'a, Sirius'un fark etmeyeceği şeklinde göz kırparak. Sirius kaşlarını çattı. Gayet basit , net ve otoriter bir ses tonu ile "Olmayacak" dedi. Alexis "Ne demek olmayacak. Olacak tabii ki. Hayatımın aşkını orada bulacağım" dedi hülyalı bir şekilde. Sirius "Sevgilin olduğunu duymayacağım" dedi. Alexis inatla üzerine gitti "Duyarsan ne yaparsın" dedi. Sirius "Bütün hayatını pembe olarak geçirirsin" dedi. Alexis "Bundan daha iyi tehditler bulmalısın. Hem insanın gerçek aşkı ne zaman, nerede ve nasıl olursa olsun onu sever" dedi yeşil gözlerini kırpıştırarak. Sirius "Yaşarsa sever" dedi yüzündeki çarpık gülümsemesi ile. Alexis "Senin çapkınlık maceralarını da biliyoruz baba. Aylak amcam anlattı" dedi. Sirius, Remus'a ters ters bakarak "Bu çocuğa neler anlatıyorsun böyle" dedi. Remus gülümseyerek "Olmayan bir şeyi anlatmadım" dedi. Sirius sinirle çayından bir yudum aldı. Remus "Acaba kaç tane sevgilisi olur" dedi gülerek. Sirius o anda ağzındaki çayı Alexis'e doğru püskürttü. "Ya baba ne yapıyorsun her yerim battı yaaa" diyerek masadan kalktı. Söylene söylene üst kata çıktı. Remus kıkırdamaya devam ederken Sirius birden fazla sevgili düşüncesini sindirmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Farklı Bir Başlangıç (Tamamlandı)
Fanfiction✨✨✨✨✨Harry Potter hikayesi farklı bir başlangıç yapıyor. Olaylar Harry'nin doğumundan itibaren değişiyor ve bambaşka bir hal alıyor.✨✨✨✨✨ Hikaye 17.07.2018 tarihinde tamamlanmıştır.