Hogwarts 7. kat - Harry & Hermione...
Harry "Pekala...Şimdi ne yapıyoruz?" diye sordu. Hermione "katı arayalım. belki bir iz bulabiliriz." dedi ve bütün katı aramaya başladılar. Fakat bir sonuç elde edemediler. Harry "Neden bir kere de şans bizden yana olmaz ki?" dedi sinirli bir şekilde.Bağırmamak için kendini zor tutuyor gibiydi. Hermione "Sakin ol Harry bulacağız." dedi güven vermek için ve düşünmeye başladı. Harry "Üzgünüm Hermione... sadece ...artık her şey o kadar fazla geliyor ki dayanamıyorum..." dedi. Hermione "Yaşadıkların hiç te kolay değil Harry. Senin yerinde kim olsa çoktan pes ederdi ama sen savaşıyorsun. Sevdiklerin için savaşıyorsun Harry..." dedi. Harry sıkıntıyla yere çöktü. Elindeki asasıyla uğraşırken Hermione de gelip yanına oturdu. Harry başını genç kızın omuzuna yasladı. Kıvırcık saçlarından gelen çiçek kokusu burnuna dolarken rahatladığını hissetti. Zaten Hermione'nin hep böyle bir etkisi olmuştu üzerinde. Hermione "Her şey güzel olacak Harry" dediğinde Harry gerçekten her şeyin yoluna gireceğine dair umutlanmıştı.
Bir süre sakin bir şekilde oturduktan sonra Harry'nin aklına Gri Lady'nin söyledikleri geldi. İhtiyaç odasını ararken sadece bulmak için aradıklarını fark etti. İhtiyacı olduğu için aramaları gerekiyordu. Harry "Hermione başından beri yanlış yapıyorduk. İhtiyaç odasına ihtiyacımız olması gerek. Revenclaw'ın tacının saklandığı yere ihtiyacımız olmalıydı. Bu yüzden bulamadık kapıyı" dedi. Hızlıca ayağa kalktı. Hermione'ye kalkmasına yardımcı olmak için elini uzattı. Genç kız sıkıca Harry'nin elini tutup ayağa kalktığında yüzleri birbirine oldukça yakındı. Hermione kızardığını hissedebiliyordu. Harry ise ne yapacağını unutmuş bir şekilde kızın gözlerinin içine bakıyordu. Hermione bu durumdan bir an önce kurtulmak için "Hadi tekrar arayalım" dedi. İhtiyaç odasına ihtiyaçları olduğu için aramaya başladılar. Harry ve Hermione boş bir duvarın yanından geçerlerken bir ses duydular. Harry "Bu da neydi?" diye sordu. Hermione bir şey duymamıştı. "Ne neydi?" diye sordu. Harry "Dinle..." dedi ve ikisi de sessizlikle Harry'nin duyup Hermione'nin duymadığı o sesi dinlemeye başladılar. Dikkatini verince Hermione'de sesi duydu. Sanki kumun yüksek bir yerden aşağıya dökülmesi gibi bir sesti. Etrafına baktığında duvarda bir şekil belirdiğini gördüler. Şekil yavaş yavaş büyüyerek iki kanatlı geniş ahşap bir kapı görünümünü aldı. İlk başta iki boyutlu olan şekil yavaş yavaş gerçeğe dönüştü. Harry ve Hermione önlerinde oluşan kapıya heyecan ve hayranlıkla bakarken Hermione "Onu bulduk.." diyerek Harry'nin boynuna sarıldı birden. Harry biraz şaşkınlıkla genç kızın sarılmasına karşılık verdiğinde Hermione ne yaptığının farkına varıp geri çekildi. Harry onu onaylamak için "Onu bulduk" diye tekrar etti sakin bir sesle. Yüzünde hafif bir tebessüm vardı. İkisi de başardıkları için mutluydular. Hermione gülümseyerek "Hadi gidip şu lanet şeyi alalım içeriden" dedi. Harry kafasını onaylarcasına salladı.
Hermione ve Harry ağır ahşap kapının iki kanadını zorlukla itmeye başladılar. Kapı yıllardır kullanılmamanın etkisi ile büyük bir gıcırtı çıkararak yavaşça aralandı. Harry içeriye baktığında karanlıktan başka bir şey göremedi. "Lumos" diyerek asasının ucunda beyaz bir ışık oluşturdu. Asasını içeriye doğru tuttuğunda üst üste yığılmış bir çok eşya gördü. İçeride tehlikeli bir şeyin olmadığını düşünerek yavaşça içeriye girdi. Hala temkinliydi. Hemen peşinden Hermione'de girdiğinde "Biraz daha ışığa ihtiyacım var" dediğinde tüm oda içeriye güneş doğmuşçasına aydınlandı. Harry, Hermione'ye baktı. Hermione gülümseyerek "İhtiyaç odası... neye ihtiyacın varsa bulabilirsin" dedi.
Etraf aydınlanınca içeriye daha rahat göz atma şansını buldular. İçerisi oldukça kalabalıktı. Sınıflandırılmadan üst üste yığılmış bir çok şey vardı. Kitaplar, cübbeler, şapkalar, mobilyalar, heykeller, tablolar... her biri üst üste yığılmış neyin nerede olduğu görünmüyordu. Oda o kadar büyüktü ki sonu görünmüyordu. Hermione heyecanlıydı. İçindeki meraklı cadı ortaya çıkmış ; burada bulunan eşyaların ne tür gizemler sakladığını merak ediyor; her birini tek tek incelemek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Farklı Bir Başlangıç (Tamamlandı)
Fanfic✨✨✨✨✨Harry Potter hikayesi farklı bir başlangıç yapıyor. Olaylar Harry'nin doğumundan itibaren değişiyor ve bambaşka bir hal alıyor.✨✨✨✨✨ Hikaye 17.07.2018 tarihinde tamamlanmıştır.