Muggle Dünyası...
Alexis'in, Natalie'ye verdiği dersten sonra beşi birden okulun futbol sahasına gitmişlerdi. Tabii bu sırada Harry, Alexis'i büyü yapmaması konusunda gizlice uyarmıştı. Harry, futbol sahasına geldiklerinde takımın antrenman yaptığını görünce diğerlerinden izin izteyip koçun ve takımın yanına giderek birden ayrılmak zorunda kaldığı için özür dilemişti.
Bu durum Alexis ve Ron'un Gryfindor takımının onların yokluğunda ne yapacağını düşünmesine sebep olmuştu. Alexis takım kaptanıydı. Ron ise kalecileriydi zaten iyi bir arayıcıları da yoktu. Kısaca takım berbat haldeydi. Quidditch kupasına elveda demek için her türlü bahaneleri vardı ve bu kaçışın ne kadar süreceğini bilmedikleri için umarım bir an önce toparlarlar demekten başka çareleri de yoktu.
Harry işini bitirip diğerlerinin yanına geldiğinde Ron, Harry'den ona futbolu anlatmasını istemişti. Harry ise büyük bir zevkle ona anlatmıştı daha sonra ise Alexis'in ısrarıyla takım antrenmanına katılıp bir süre oynamışlardı. Daha önce hiç oynamamasına rağmen Ron futbol konusunda oldukça iyi bir iş çıkarmıştı.
Oldukça yorucu bir günün ardından hep beraber Eric'in evine döndüklerinde hepsi oldukça açtı. Eric'in tavsiyesiyle yakındaki pizzacıdan siparişlerini verdikten sonra Harry, Ron ve Eric beraber playstation oynamaya başladılar. Alexis ve Hermione ise bu gün hiç çalışamadıkları için zihin derslerine konsantre oldular.
Hermione asasını Alexis'e doğrultup "Zihnifendet" dediğinde Alexis'in zihnindeki anıları bir bir görmeye başladı ve bu gün olanları gördü. Büyüyü bitirdiğinde Alexis, Hermione'nin ne gördüğünü çok iyi biliyordu.Hermione "Neden söylemedin Alexis" dedi sinirle. Hermione'yi ilk defa bu kadar sinirli görüyordu. Alexis "Sadece bir histi Hermione sende gördün" dedi. Hermione " Sadece bir his değildi Alexis, sana ulaşmaya çalışıyor ve bunu bizden saklıyorsun. Üstelik sana iyi olup olmadığını da sorduğum halde" dedi. Alexis "Ama ulaşamadı. Yanımda olmanız iyi geliyor. Tek sorunum yalnız kalmak. O zaman düşüncelerim farklılaşıyor" dedi. Hermione derin bir nefes aldı. Bu gördüklerinden sonra istediği son şey Alexis'e kötü duygular hissettirmekti. "Pekala . Dediğin gibi olsun ama bir daha hissedersen lütfen bize de söyle. Hepimiz senin için buradayız biliyorsun" dedi. Alexis olumlu anlamda başını salladı. Hermione "Hadi şimdi biraz daha konsantre ol." dedi. Tekrar büyüyü yapacağı sırada alt kattan gelen zil sesi buna engel oldu.
Harry ve Ron her ihtimale karşı asalarına elini atsalar da gelen sadece pizza olduğu için rahatladılar. Eric pizzaları alp yemek masasına koyduğunda kızlar da aşağıya indi. Ron ve Alexis pizza denen yiyeceği ilk defa deneyeceklerdi. Hepsi masanın etrafına oturduğunda Alexis çatal, bıçak görmediği için şaşırmıştı. Harry birden eline bir dilim pizzayı alıp ısırdığında Alexis ve Ron'da, Harry'nin yaptığını yaparak birer dilim pizza yediler. İkisi de büyü dünyasında neden olmadığını sorguladıkları mu güzel yiyeceği afiyetle yediler.
Sorunsuz geçen bir gecenin ardından rahat bir uyku uyumanın verdiği enerji ile Hermione ve Alexis yine zihin çalışmalarına döndüler. Dün ki dersleri sırasında Hermione ondan gizlediklerini öğrendiğinden dolayı Alexis için bu ders daha kolay geçiyordu. Hermione'nin zihnine yapmış olduğu ataklardan yavaş yavaş kurtulmaya hatta ona engel olmaya başlamıştı ama bu sadece bir başlangıçtı. Voldemort Hermione'den çok daha iyi bir zihnifenderdı bu yüzden daha fazla çalışması gerekiyordu.
Alexis ve Hermione üst katta zihin üzerine çalışırken Harry ve Ron ise salonda Harry'nin zayıf konusu olan sihirli yaratıklar üzerine çalışıyorlardı. İkisi de kitaplara gömülmüş okurlarken Harry'nin aklına onun okula gitmek için evden kaçmasını sağlayan yaratık geldi. Kitabı ne kadar karıştırdıysa bulamadı o yaratık hakkında bir şey. En sonunda kalın kitabı gürültüyle kapattı. Ron önündeki kitabı okurken uyuya kaldığından ürkmüştü. Ron "Merlinin sakalı, Harry ne yapıyorsun ödümü patlattın." dedi uykulu sesiyle. Harry "Üzgünüm Ron, çalışmak yerine uyuduğunu fark etmedim" dedi. Ron "Hiçte bile ben uyumuyordum. Sadece gözlerimi dinlendiriyordum" dedi. Harry "Eminim öyledir Ron". dedi. Ron "Neye sinirlendin sen?" diye sordu. Harry "Benim evden kaçıp okula gelmemi sağlayan yaratığın ne olduğunu merak ediyordum da hakkında bir şey bulamadım bu kitapta" dedi. Ron "Olabilir. O kitap sihirli yaratıkların hepsini barındırmıyor. Nasıl bir şeydi anlatsana biraz belki bildiğim bir şeydir" dedi. Harry, Ron'a hatırlayabildiği tüm detaylarıyla hayatını değiştiren o yaratığı anlatmaya başladı. Tarifini bitirdiğinde ise Ron düşünceli görünüyordu. "Bahsettiğin şey bir yaratık sayılmaz Harry. Tarifinden anladığım kadarıyla o bir Ruh emici. Bir Azkaban muhafızı. Karanlık sanatlara karşı savunma dersinde işledik. Daha doğrusu ona karşı yapılan savunma büyüsünü." dedi. Ron'un söylediği şey ile Harry'nin kafası daha çok karıştı. "Ama bir Azkaban muhafızının bir muggle okulunda ne işi olabilir ki?" dedi düşünceleri istem dışı kelimelere dökülmüştü. Ron "Belki sizi arıyorlardı. O yüzden sana yaklaştı. İyi ki yakalanmamışsın. Ruh emicinin öpücüğü korkunçtur. Görmek bile insanı deli edebilir diye duydum. Voldemort ortaya çıktığından beri Dumbledore'un bakandan ricası üzerine okulun etrafında da sürekli dolaşıyorlardı. Okulun içinde olmadıkları için görme fırsatın olmamıştır. " dedi. O sırada Alexis ve Hermione yanlarına geldiler. Alexis koltuğun üzerine kendini büyük bir yorgunlukla bırakırken "Eee ne yapıyorsunuz" diye sordu. Harry "Sihirli yaratıklar üzerine çalışıyorduk" dedi. Alexis "Ben acıktım bir şeyler yesek mi?" diye sordu. Ron "Bende. Gidip bakalım mutfakta neler var." dedi. Hermione "Evet bir şeyler yapsak iyi olur. Eric bizi o kadar evine aldı. Okuldan geldiğinde en azından güzel bir yemekle karşılayabiliriz onu" dedi. Hep beraber mutfağa geçtiler. Hermione'nin önderliğinde basit bir kaç muggle yiyeceği hazırlamak için işe koyuldular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Farklı Bir Başlangıç (Tamamlandı)
Fanfiction✨✨✨✨✨Harry Potter hikayesi farklı bir başlangıç yapıyor. Olaylar Harry'nin doğumundan itibaren değişiyor ve bambaşka bir hal alıyor.✨✨✨✨✨ Hikaye 17.07.2018 tarihinde tamamlanmıştır.