Bakanlık...
Lily, James, Sirius ve Remus bakanlığa geldiklerinde etrafa bakındılar. Oldukça kalabalıktı. Voldemort'un zulmünden bıkan herkes buradaydı. Çocukları Hogwarts'ta rehin tutulanlar, Seherbazlar ve daha fazlası. Hepsi tanıdık bir yüz aradı etraflarında. İlk olarak Remus buldu. Ciklet pembesi saçları ile kalabalığın arasında parlayan Nymphadora Tonks ona bakıyordu.
Yaşça ondan küçük olmasına rağmen bu kadına karşı hep bir çekim hissetmişti Remus fakat yaklaşmayı kendine engellemişti. Kurt adam olması yüzünden sevmeyi ve sevilmeyi hak etmediğine inanıyordu. Tonks hızlıca Remus'a yaklaştı. "Biraz konuşabilir miyiz?" diye sorduğunda Remus şaşırmıştı. "Sanırım bakanlıkla ilgili bir şey" diye düşündü ve Tonks'un peşinden gitti. Kimsenin onları duyamayacağı bir yere geldiklerinde Tonks derin bir nefes aldı. Ciklet pembesi saçları kırmızının çok hoş bir tonuna büründü. Yüzü de biraz kızarmıştı. "Lafı fazla dolandırmayacağım." dedi ve derin bir nefes aldı. "Ben senden hoşlanıyorum." dediğinde Remus şok olmuştu. "Tonks..." dediğinde ona dikkatle bakan kadın sözünü kesti. "Bir şey söylemek zorunda değilsin. Sadece ... bunu söylemeden ölmek istemedim" dediğinde Remus "Eğer orada ölecek olursan cevabımı asla duyamazsın" dedi ve gülümsedi. Sürekli ölüm kalım savaşı verdikleri bu dünyada duygularını daha fazla gizlemek istemiyordu. Karşısındaki bu güzel kadınla mutlu bir yaşam istiyordu ve savaştan sonra istediğini almak için elinden geleni yapacaktı.
Kısa süre sonra okul müdür Albus Dumbledore bakanlıkta belirdi. Herkes ona imalı gözlerle bakıyordu ama bu yaşlı adamın umurunda değildi. Neden okulda olmadığını merak etseler de kimseden bir soru gelmemişti. Artık olan olmuş gereksiz sorularla vakit kaybetmenin bir anlamı yoktu. Dumbledore hızlı hareketlerle hemen bakan'ın odasına doğru gitti. Ona okulda neden bulunmadığını anlattığında iç rahatlatan tek şey hortkuluklardan bir tanesinin daha yok olmuş olmasıydı.
Dumbledore okulu en iyi bilen kişi olarak Hogwarts saldırı planı konusunda oldukça yardımcı olmuştu. Tekrar aktifleştirilen ve Voldemort sayesinde daha da gelişen güvenlik duvarlarını kırmanın yollarını anlatmış, kaleye giden gizli geçitlerin yerlerini söylemişti. Bu sayede işleri daha kolay olacaktı.
Seherbazlar herkesi toplantı salonuna götürdü ve saldırı planı açıklanmaya başlandı. Tecrübeli olan seherbazlar ön saflarda yer alacaklardı. Şifai eğitimi olanlar yaralananları tedavi etmek için en arka safta olacaklardı. Genç ve tecrübesiz büyücülerin çoğu savunma ve kalkan büyülerine odaklanacaklardı.
İlk hedefleri Hogsmade olacaktı. Hogsmade ölüm yiyenlerden temizlendiğinde grup 3'e ayrılacaktı. Bir kısmı gizli geçitlerden, bir kısmı göl tarafından kalanlar ise Hogsmade girişinden içeriye gireceklerdi.
Hogwarts içerisinde cisimlenme olmayacağı için kurtarılan öğrenciler 10'ar kişilik guruplar halinde anahtar ile bakanlığa gönderilecekti. Öğrenciler hiç bir şekilde tehlikeye atılmayacaktı.
Tüm plan tamamlandıktan sonra herkes hazırlanmaya başladı. Genel olarak iyi bir plandı ama bütün bu planda eksik olan bir nokta vardı. Voldemort'un bakanlıktaki adamları...
Hogwarts...
Voldemort oldukça sinirliydi birkaç tane küçük çocuğun onca ölüm yiyen arasından kaleden ayrıldıklarına hala inanamıyordu. Şimdi elinde bir sürü gereksiz öğrenci ile Hogwartstaydı ve kendi kendini boşa ortaya çıkartmıştı.
Ölüm yiyenlerden bir tanesi kapıyı çaldı. Voldemort asasının bir hareketi ile kapıyı açtığında ölüm yiyen içeriye girdi kürsünün arkasında duran Voldemort'a gerektiği kadar yaklaşarak yerlere kadar eğilerek selam verdi. "Lordum bakanlıktan haber var, Seherbazlar, öğrencilerin velileri ve halktan bazı kişiler birleşerek bu gün Hogwarts'a saldıracakmış" dedi. Voldemort bakanlığın ondan önce hareket etmesine daha da sinirlendi. Eğer Black kızını ele geçirmiş olsaydı şimdiye bakanlığa çoktan saldırmıştı ama lanet olasıca şansı her defasında bu kıza yardım ediyordu bu yüzden daha fazla hazırlık yapmaları gerekiyordu. Noah ve Belatrix'i bu konuda görevlendirmişti. Hazırlıklar tamamlanmamıştı bu yüzden planlarını değiştirmeye karar vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Farklı Bir Başlangıç (Tamamlandı)
Fanfiction✨✨✨✨✨Harry Potter hikayesi farklı bir başlangıç yapıyor. Olaylar Harry'nin doğumundan itibaren değişiyor ve bambaşka bir hal alıyor.✨✨✨✨✨ Hikaye 17.07.2018 tarihinde tamamlanmıştır.