Veda...

5.7K 327 44
                                    

James'in muggle dünyasına gitme fikri herkesi şaşırtmıştı. Kimse James'in böyle bir karar vermesini beklemiyordu. "Bizi orada kimse tanımıyor. Sihir kullanmazsak bakanlığın bizi bulması mümkün olmayacaktır. Kimse orada olduğumuzu düşünmez. Ne yoldaşlık ,ne bakanlık, ne Voldemort" dedi James. "Çocuklarımız tüm bu çılgınlıktan uzakta büyür. Gerekirse onları biz eğitiriz. Bu sayede kendilerini her türlü tehlikeye karşı korurlar" Bu fikir Lily'nin kafasına yatmıştı. Zaten muggle kökenli bir aileden geldiği için çok zorlanacağını düşünmüyordu ama James konusunda emin değildi. Safkan bir aileden geldiği için daha önce hiç muggle hayatı yaşamamıştı. Fakat şu an önemli olan James veya Lily değildi. Önemli olan çocuklardı ve James onlar için her şeyi yapabilecek bir insandı. Beşi birden James'in ortaya attığı bu fikri tartışmaya başladılar. İyi ve kötü yanları ile konuştular ve kesin olarak karara bağladılar. Muggle dünyası bu ailenin yeni yuvası olacaktı.

Sabah ilk iş James kendilerine uygun kiralık bir ev aramaya gitti. Fazla vakitleri yoktu. Bakanlık veya yoldaşlık her an bebekleri için gelebilirlerdi. Bu yüzden bir an önce ev bulup taşınmaları gerekiyordu. Lily ise evde diğer çapulcuların yardımı ile eşyaları paketliyordu. Bebekler ise çevrelerinde olan biten her şeyden habersizdi.

Akşam olduğunda her şey paketlenmiş hazır vaziyetteydi. Sirius ve Peter bebekleri oyalıyorlardı. O sırada yeşil alevler içinde James şömineden içeri son defa adım attı. James eve vardığında bir anlığına üzülmüştü. Lily ile evlendiklerinde burada oturuyorlardı, bebeklerini ilk bu eve getirmişlerdi ama bir aile olarak hayatlarına devam edebilmenin tek yolunun bu olduğunu biliyordu. Lily "Bir ev bulabildin mi?" diye sordu kocasına. James "Evet, buldum. Hatta kardeşin Petunia'ın evine çok yakın" diye cevap verdi. Lily bu habere biraz da olsa sevinmişti. Evlendikten sonra Petunia ile çok vakit geçiremediği ve onu yalnız bıraktığı için suçluluk hissediyordu. Bu aralarındaki soğukluğu gidermek için bir fırsat olabilirdi. Lily asasını kaldırıp tüm eşyaları küçülttü. Remus " Tüm eşyaların üzerinde kırılmazlık tılsımı var rahatlıkla taşıyabilirsin." dedi. James küçülen eşyaları eline aldı ve cebine koydu. Hep beraber kapının dışına çıktılar ve James evi güçlü bir koruma büyüsü ile mühürledi. Her ne kadar artık burada yaşamayacak olsalar da eve herhangi bir şey olmasını istemiyordu. İçinde bir yerlerde hala tekrar buraya geri dönebilecekleri umudu vardı. Diğerlerine dönerek "Olaylar sakinleşene kadar bir süre sizinle iletişimde olamayacağız. Yakınımız olduğunuzdan dolayı bakanlık sizi sıkı takibe alacaktır. " dedi James. Diğerleri James'i onaylayan bir şekilde başlarını salladı. Sirius ve Peter uyuyan bebekleri hüzünlü bir şekilde Lily'e teslim etti. Sirius James'e sarılarak "Umarım yakında görüşürüz Çatalak" dedi. Remus da ona sarıldı ve "Bebeklere dikkat edin" dedi gülümseyerek. Peter hepsinden daha üzgün görünüyordu. Peter "Dikkatli olun" dedi sadece. 

O sırada etraflarında birden bakanlığın seherbazları cisimlenerek ortaya çıktı. James içinden bulundukları duruma lanet etti. İçlerinden bir tanesi "Bay ve Bayan Potter ben bakanlık seherbazlarından Noah Cort. Bakan Fudge'ın emriyle sizi ve bebeklerinizi bakanlığa götürmemiz gerekiyor. Gerekli olan her şey size bakanlıkta açıklanacak" dedi. Lily bu kadar çabuk geleceklerini tahmin etmemişti. James asasını çekti. "Bizi hiç bir yere götüremezsiniz." diye cevap verdi. James 'in asasını çektiğini gören Sirius, Remus ve Peter da asalarını çektiler. Lily bebeklerle beraber hepsinin arkasında duruyordu. Seherbaz Noah tekrar konuştu "Bay Potter, Lütfen amacımız sizlere ya da bebeklerinize zarar vermek değil. Bizi zor kullanmaya mecbur bırakmayın. Biz sadece bize verilen emirleri yerine getiriyoruz." dedi. James cevap vermedi kahverengi gözleri etraftaki seherbazları tek tek süzüyordu. Aşağı yukarı 10 kişiydiler. Aralarında çok iyi tanıdıkları da vardı. Hepsi iş arkadaşlarıydı. Hiç birine zarar vermek istemiyordu fakat bu durumdan çıkmanın başka bir yolu yok gibi görünüyordu. James tüm bunları düşünüyorken seherbazlardan biri James'e Expelliarmus yolladı. James'in asası elinden fırladı ve yere düştü. İşte o anda olanlar oldu ve seherbazlar ve çapulcular arasında bir savaş başladı. Her yerden onlara doğru çeşitli lanetler yağarken Sirius, Remus ve Peter onlara karşılık veriyorlardı. Sirius James'e bağırdı "James hemen gidin burdan" James düşmüş olan asasını yerden aldı. Tam o anda ona doğru gelen laneti zor engelledi. Noah ile arasında resmen bir düello başlamıştı. Noah James'in herhangi bir büyü ile uzaklaşmasına izin vermiyor onu saniye boş bırakmıyordu. Bu sırada Lily'nin kollarında uyuyan bebekler etraftaki karmaşanın gürültüsü ile uyanmış ve ağlamaya başlamışlardı. Lily bebeklerini sakinleştirmeye çalışıyordu fakat hiç bir işe yaramıyordu. Derken o anda büyük bir güç dalgası ortaya çıktı. Etrafta bulunan herkesi şiddetle yere serdi. Lily ve bebekler de yere düştü. Olayın şokunu hızlıca atlatan James hemen Lily ve bebeklerin yanına koştu. Sanki birbirlerine onay verirmiş gibi çapulcular göz göze geldiler. James ve Lily o anda cisimlenerek ortadan kayboldular.

Harry Potter - Farklı Bir Başlangıç (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin