Lily büyü dünyasına geldiğinde ilk işi Grimmauld meydanı 12 Numara'ya gitmek oldu. Yolculuğu uzun sürmüştü. Neyse ki yanında yeterince çok özlü iksir vardı. Snape çocuklara çok sinirlenmiş olmalıydı. Aldıkları malzemeler ve iksirler çok işe yaramış olabilirdi ama işi bittiğinde bir şey çalmama konusunda onları fırçalamayı aklının bir köşesine yazdı. Sirius'un evi büyülü olduğu için genelde gizli oluyordu fakat bu gün açıktaydı. "Umarım evde Sirius ve Remus'tan başka kimse yoktur" dedi içinden. Eski ahşap kapıyı tıklattı. Kapıyı açan Remus'tu. Lily eski arkadaşını gördüğü için çok mutluydu. Yaşlanmıştı. Kurt adamken başından geçen olaylar yüzünden oluşan yaralara yenileri eklenmişti ama oldukça iyi görünüyordu. Karşısında duran Remus ise şaşkındı. "Hermione burada ne işin var" dedi. Lily kendi şeklinde olmadığını unutmuştu. Lily "İçeri gelebilir miyim?" diye sordu. Remus kapının önünden çekilerek "Tabii gir.. Sizi çok merak ettik. Harry ve Alexis nerede? İyiler mi? Neden gelmediler?" diye sordu peş peşe. "Petunia teyzenin evindeler. Hepsi gayet iyi" dedi. O sırada Sirius üst kattan aşağıya indi. Sirus'ta yaşlanmıştı. Hala yakışıklıydı ama. Bu kadar yakışıklı olmasına rağmen hala nasıl bekar kaldığını merak etmiyor değildi Lily. Saçları hala omuzlarındaydı Remus'un saçlarında beliren yer yer beyazların aksine hala simsiyahlardı. Alexis ile yaşamak onu büyütmüş olacak ki üzerinde bir olgunluk vardı. Sirius "Hermione" dedi büyük bir şaşkınlıkla. Hızla merdivenlerden inip sarıldı Hermione sandığı Lily'ye. Lily "İçeri geçelim mi? Konuşacak çok şeyimiz var" dedi.
Hep beraber içeriye geçtiler. Lily rahatsız bir şekilde kanepeye oturdu. Sirius ve Remus dikkatle karşılarında duran genç kadına bakıyorlardı. Sirius "Seni dinliyoruz Hermione" dedi bir süre sessizlikten sonra. Lily asasını kendine doğrulttu ve çok özlü iksirin etkisini yok edecek büyülü sözleri söyledi. Karşılarında Lily'yi gören Remus ve Sirius'un şaşkınlıktan ağzı açık kalmıştı. Öldüğünü sandıkları arkadaşları capcanlı karşılarında duruyordu. Kimseden ses çıkmadığından Lily olanları bir bir anlatmaya başladı. James ile beraber seherbazlar ile nasıl çatıştıklarını, nasıl ölü göründüğünü, çocuklarla karşılaşmasını ve en önemlisi Peter'ın anısını. Anının içeriğinden söz etmeye başladığında Sirius ve Remus kendilerine zor hakim oldular.
Remus "James'i kurtarmak için kanıt bulabilmemiz çok güzel ama Fudge savaşmadan asla pes etmeyecektir. Bize işkence ettikleri zaman bile kesin kanıtlara rağmen Noah suçsuz bulunmuştu. Büyük ihtimalle delillerin asılsız olduğunu iddia edip kurtulacaktır." dedi. Sirius "Mahkemenin halka açık olmasını sağlamalıyız. İyi bir avukat gerekli." dedi. Lily "Jüri üyelerinin Fudge taraftarı olmaması da işe yarardı" dedi. Sirius "Sanırım eski bir kaç arkadaşı görebiliriz." dedi. Remus "Yarın gidip anı üzerinde oynama yapılmadığına dair rapor alayım. Lily üzgünüm ama sen mahkeme gününe kadar burada kalmak zorundasın" dedi. Lily "Biliyorum Remus." dedi mutsuz bir şekilde. Kocasını kurtarmak için elinden bir şey gelmemesine sinir oluyordu.
Remus ve Sirius ise bu kadar yıl boyunca Peter'ın evine ve mezarına gitmedikleri için kendilerini suçluyorlardı. Bunca yıl boyunca arkadaşlarının ölümüne bir türlü alışamadıkları için onun mezarını oluşturduktan sonra bir daha o eve gitmemişlerdi.Peter'ın mezarını orada görmek onlara acıdan başka bir şey tattırmayacaktı çünkü. Ev dışında her yeri aramışlar; zor olsa da ölümünden kısa süre sonra bakanlıktaki odasına bile bakmışlardı. Onu tanıyan bilen o akşam gören herkesle konuşmuşlardı fakat evine gidememişlerdi. Peter'ın ölümünden zaten kendini suçlayan Sirius için bu ayrıntı kendini daha fazla suçlu hissetmesini sağlamıştı. Şimdi hem Peter'ın katilini mahkum edecek hemde James'i kurtaracak delil ellerindeydi ve bir an önce adaletin yerini bulması için çalışacaklardı.
Muggle Dünyası...
Petunia Teyze uyandığında dört arkadaşı güzelce fırçalamıştı. Gençler ise evde bulundukları sürece bir daha büyü yapmayacaklarına söz vermiş ve ortalığı toparlayarak ve Petunia teyze için alışveriş işini hallederek kendilerini affettirmişlerdi. Her şey iyiydi. Dudley ve Vernon onlara alışamamıştı. Vernon amca hala burada bulunmalarından hoşnut olmadığını belli ediyordu ama Petunia teyze onları Lily'nin emaneti olarak görmeye başladığı için daha normal davranmaya gayret ediyordu tabii çocukların büyü yapmayacak olması da bunda bir etkendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Farklı Bir Başlangıç (Tamamlandı)
Fanfiction✨✨✨✨✨Harry Potter hikayesi farklı bir başlangıç yapıyor. Olaylar Harry'nin doğumundan itibaren değişiyor ve bambaşka bir hal alıyor.✨✨✨✨✨ Hikaye 17.07.2018 tarihinde tamamlanmıştır.