Not: Rahatsız edici sahneler içerebilir.
Bakanlık...
Gruplar onlara teslim edilen anahtarlar ile bakanlıktan Hogsmade'in yakınlarına bir bir transfer oldular. James, Lily, Sirius ve Remus seherbazlar grubundaydılar. Yanlarında Tonks, Arhtur, Frank ve Alice eve bakanlıktan tanımadıkları iki kişi daha vardı. Bu yüzden ilk transfer edilenlerdendiler. Herkes tamamlandığında operasyonu yönetecek seherbazlar görev alacakları yerlere doğru sessizce yaklaştılar. James'lerin grubunun yöneticisi Frank Longbottom'du. İşareti ile yavaşça ilerlemeye başladılar.
Hogsmade'e iyice yaklaşmışlardı. Henüz herhangi bir hareketlilik olmamıştı ama yine de tedbirlilerdi. Hogsmade'in kesinlikle korumasız bırakılmadığını biliyorlardı. 5. Grubun olduğu yerde büyük bir patlama meydana geldiğinde ölüm yiyenlerin onları beklediğinden artık emin olmuşlardı.. Frank "Dikkatli olun tuzaklar olabilir" dediğinde karşılarında bir anda beliren yirmi kadar ölüm yiyen belanın geldiğinin habercisiydi.
Her şey oldukça hızlı ilerliyordu. Sağdan, soldan patlama sesleri gelirken grup karşılarındaki ölüm yiyenlerle duelloya başlamışlardı bile. Alice ve Lily arkadan gelecek tehlikelere karşı savunma halindeydiler. Hogsmade'e girişlerini engelleyen ölüm yiyenlerle mücadele edenler geri kalanlardı. Birbiri ardına lanetler havada uçuşurken ölüm yiyenlerden bir tanesi "Potter" dedi James'e. "Seni canlı götürdüğümde iyi bir ödül beni bekliyor olacak" dedi ve bir lanet savurdu James'e doğru kırmızı ışık ölüm yiyenin asasından çıkıp döne döne James'e giderken James kendine bir kalkan oluşturmuştu bile. Büyü kalkana çarpıp yok olduktan sonra James'in asasından çıkan sarı ışık karşısındaki adamın vücudunu kilitlemişti. James "Sanırım bunun için önce beni alt etmen gerekiyor" dedi ve sıradaki ölüm yiyen ile dövüşmek için ilerledi.
Lily ve Alice oldukça iyi iş çıkarıyorlardı. Tahmin ettikleri gibi arkadan onları gafil avlamak için birkaç tane ölüm yiyen gelmişti. Sayıları fazla değildi ama eğer tedbirli davranmasalardı hedeflerine ulaşmış olurlardı. İki cadı oldukça iyiydi. Kısa sürede rakiplerini etkisiz hale getirmişlerdi.
Sirius hemen yanında iki ölüm yiyenle birden dövüşen Remus'a seslenerek "Aynı eski zamanlardaki gibi değil mi Aylak" dedi. Remus "Yeniden bir arada olup bu gereksizlere dersini verebilmek çok güzel" dedi. İkisi de seherbazlık zamanında oldukça fazla operasyonda yer almışlardı ancak bakanlığın salakça davranışları onları sevdiği meslekten uzaklaştırmıştı.
Remus iki seherbazla aynı anda ilgilenirken Tonks onun arkasından gelen bir başkasını fark ettiğinde saklandığını zanneden ölüm yiyen etkisiz hale gelmişti bile. Remus önündeki iki ölüm yiyenle işini bitirdiğinde Tonks'a dönüp "Teşekkürler ama halledebilirdim" dedi. Tonks gülümseyerek "Eminim hallederdin" derken. Hemen arkasında Remus'un asasından çıkan ışıkla yere serilen ölüm yiyeni fark ettiğinde "Teşekkürler ama ben halledebilirdim" dedi. Remus'da karşılık olarak "eminim hallederdin" dedi. İkisi de bir sonraki ölüm yiyen ile mücadele etmeye başladığında ister istemez gülümsüyorlardı.
Frank gruplarının karşısında daha fazla ölüm yiyen görmediğinde herkesin sağlam olup olmadığını kontrol etti. Özellikle de Alice'in. Grubun birbirini iyi kollamaları sayesinde hepsi sapasağlamdı. Şimdi diğer gruplara yardım edip Hogsmade'i tamamen ölüm yiyenlerden arındırmaları gerekiyordu.
Grimmauld Meydanı 12 Numara...
Herkes Alexis'in fevri çıkışından sonra sessizdi. Harry ve Draco Alexis'in davranışı yüzünden oldukça sinirliydi. Hermione, Ron Ginny ve Eric genel olarak endişelilerdi. Hermione ayağa kalkıp "Ben gidip Alexis'e bakayım" dedi ve üst kata yanına çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter - Farklı Bir Başlangıç (Tamamlandı)
Fanfic✨✨✨✨✨Harry Potter hikayesi farklı bir başlangıç yapıyor. Olaylar Harry'nin doğumundan itibaren değişiyor ve bambaşka bir hal alıyor.✨✨✨✨✨ Hikaye 17.07.2018 tarihinde tamamlanmıştır.