Düşüş...

2.3K 163 58
                                    

Müzik bitip Alexis diğerlerinin yanına dönmek için hareketlendiğinde Draco, Alexis'in kolundan tutarak onu balo salonunun dışına doğru çekti. Alexis "Ne yapıyorsun?" diye sorsa da cevap vermedi. Genç kızı kimsenin olmadığı bir yer bulana dek çekiştirdi. En sonunda Alexis, Draco'dan kolunu kurtardığında "Sen ne yaptığını sanıyorsun" diye sesini yükseltti. Malfoy "Annemin vasiyetini yerine getirmeye çalışıyorum" dedi.  

Alexis "Ne demek istiyorsun?" dedi. Draco "Annemin ölmeden önce ne dediğini hatırlıyor musun?" diye sordu. Alexis kısa bir süre düşündü "Mutlu ol" dediğini hatırlıyordu. Draco "Annem mutlu olmamı istedi Alexis. Bunu bende istiyorum. Bu güne kadar hep babamın emirlerini yerine getirdim. Slytherin de kabul görmek için size kötü davrandım. Yaptığım şeyler hiç iyi şeyler değildi ama onları yapan ben değildim. Kurtulamadığım zorunluluklarımdı ve artık onlar yok." dedi. Alexis, Malfoy'u dikkatle dinliyordu çünkü Malfoyun ilk defa bu kadar içten konuştuğunu duyuyordu. Normalde bir dakika bile sürmeyen konuşmanın sonucunda birbirlerine lanetler yağdırmaya başlarlardı.

Malfoy söyleyeceği şey onu zorluyormuş gibi bir süre duraksadı "Alexis ben..." dediğinde büyük bir patlama sesi duyuldu.

Alexis şaşkınlıkla sesin nereden geldiğine baktı ama bir şey göremedi. Bir patlama sesi daha duyulduğunda tavandan az miktarda taş ve toz döküldü. Hogwarts saldırı altındaydı. Malfoy "Gidelim" diye kızın kolundan çekmeye çalışırken "Harry ve diğerlerinin yanına gitmeliyiz" dedi. Malfoy "Vakit yok Alexis kaçmalıyız." dedi. Alexis sinirle "İstiyorsan sen kaçabilirsin Malfoy ben kardeşimi ve arkadaşlarımı almadan hiç bir yere gitmiyorum" dedi ve balo salonuna doğru koşmaya başladı. Malfoy da sabır dileyerek peşinden koştu.

Balo salonu karmakarışıktı. Herkes farklı bir yere koşuşturuyordu. Bir patalama sesi daha duyulduğunda hafifçe yer sallandı ve balo salonundaki ışıklar söndü. Öğretmenler bir yandan öğrencileri güvene almaya ve sakinleştirmeye çalışırken diğer yandan da okulun korunması için kalkan oluşturmaya çalışıyorlardı. Hazırlıksız yakalanmışlardı bu sefer. Balo olduğu için dışarıdan gelecek misafirler yüzünden okulun güvenlik duvarları azaltılmıştı.

Alexis yırtmaç olmayan bacağına taktığı asasını eline alıp "Lumos Maxima" büyüsü ile ortamın aydınlanmasını sağladı. Bir patlama sesi daha duyuldu bu seferki daha yakındı. Bir an önce Harry ve diğerlerini bulup buradan gitmeleri gerekiyordu. O sırada Draco "Oradalar" dedi. Dans pistine yönelmişti hepsi. Alexis'i arıyor olmalıydılar. Alexis ve Draco hızlıca dans pistine doğru yürüdü. "Harry buradan çıkmalıyız" diye bağırdı. Harry "Gizli geçitten çıkalım" dediğinde hızlı adımlarla okulun içindeki gizli geçide doğru yürümeye başladılar. Bu geçidi Draco'yu kurtarmak için kullanmışlardı, en son patlamalardan sonra hala iyi durumda olması için dua ederek ilerlediler.

Alexis, Harry, Draco, Ginny, Hermione, Eric ve Ron beraber geçide ulaştıklarında kapanmamış olması onlar için sevindiriciydi. Hızla ilerlemeye başladılar. Patlama sesleri duyuldukça geçit sarsılıyor ve başlarından aşağı taş ve toz bulutu yağıyordu. Geçidin sonuna ulaştıklarında Hermione birden yediği lanetle sersemlemişti. Hogwarts saldırı altındayken kolayca geçitten kaçabileceklerini düşünmek bir aptallıktı. Karşılarında yirmi kadar ölüm yiyen onları bekliyorlardı. Ron hızla Hermione'yi korumak için harekete geçti. Baloda olmalarına rağmen neyse ki asaları yanlarındaydı. Hararetli bir lanet yağmuru başladı ölüm yiyenler ve öğrenciler arasında. Bir yandan birbirlerini koruyorlar, diğer yandan ölüm yiyenleri alt etmeye çalışıyorlardı. Zorda olsa başarılı olmuşlardı. Hermione'nin sersemlemesi kötü olmuştu ama Draco oldukça iyi bir iş çıkarmışlardı.

Bir an önce okuldan uzaklaşmaları gerekiyordu.Buradaki ölüm yiyenleri benzettikleri çok yakında anlaşılırdı. Şu an için en güvenli gördükleri yer yoldaşlık merkeziydi ama oraya ulaşmak için bir şömine veya süpürge gerekliydi onlara. Cisimlenme dersi görmüş olsalar bile hiç biri henüz bu konuda çok iyi değildi. Hogsmade de eve gidecek şömine bulabilirlerdi ama oranın güvenli olduğundan emin değillerdi. Alexis "Bir fikri olan?" diye sordu. Draco "Hogsmade'den başka çaremiz yok. Buradakiler ayılana kadar veya okulda olmadığımız anlaşılıncaya kadar buradan ayrılmış olmamız gerek." dedi. Ginny "Şunların kıyafetlerini ve maskelerini alalım. Daha az dikkat çekeriz." dedi. Harry homurdanarak "Bence de baloda çektiğiniz dikkat size bir süre yeter zaten" dedi ama kimse duymadı.

Harry Potter - Farklı Bir Başlangıç (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin