Geçmiş...

3.5K 209 78
                                    


Geçmişte kalan yıllarınızdan daha güzel bir yıl geçirmeniz dileğiyle...

Hepinizin yeni yılını en içten dileklerimle kutluyorum...


Harry bütün gece Eric'ten aldığı kitabı inceledi. Daha önce görmediği büyülerdi bunlar. Eric'in büyük büyük babasının bir gösteri adamı olduğunu düşününce içindeki büyülerin, gösteri tarzı olduğunu düşünmüştü ama değildi. Kitabın içindeki büyüler karanlık büyülerdi ve güçlü büyülerdi. Dört yaşından beri babasından ve annesinden büyü eğitimi almış olsa bile bu büyüleri yapmak oldukça enerji ve tecrübe isteyen büyülerdi. Zaten bu kadar karanlık büyüleri yapmakta istemiyordu. Artık kilitli olmasının sebebini anlamıştı. Eric bir muggle olsa bile bu kitabı kilitleyip ona geri verecek ve açamadığını söyleyecekti. Kitabı inceledikçe Eric'in büyük büyük babasının nasıl bir insan olduğunu anlamakta zorlanıyordu. Bir gösteri adamının bu karanlık büyüler ile ne işi olabilirdi ki? Derken aklına ufak siyah kaplı defter geldi. Defteri açtı ve üzerinde "Aparecium" büyüsü uyguladı. Tahmin ettiği gibi görünmez mürekkeple yazılmıştı. Yazılar belirdiğinde onları okumaya başladı.

"Bu gün bir büyücü olduğumu söyleyen bir mektup aldım. Beni Hogwarts adındaki bir okula çağırıyorlardı. Artık hayatımda olan garip olaylara bir anlam verebilmek güzel oldu. Yakın zamanda okuldan bir görevli gelip beni alacak ve okul alışverişimi yapacağım. Umarım her şey güzel olur."

"Bu gün okul alışverişi için Diagon Yolu'na gittik. Londrada çatlak kazan adı verilen yerde küçük salak, eski püskü, bir barın içinde büyü dünyasına geçiş olduğunu kim bilebilirdi ki ? Büyü dünyası gerçekten çok hoşuma gitti. Okulun nasıl olacağını şimdiden merak ediyorum."

"Bu gün okula başladım. Güzel bir tren yolculuğunun ardından okula vardık. Hayatımda gördüğüm en güzel ve en ihtişamlı yerdi burası. Seçmen şapka tarafından Slytherin'e seçildim. Umarım güzel olur"

"Kendime Slytherin'den bir kaç arkadaş buldum. Notlarım gayet iyi. Her şey çok güzel gidiyor. Tek sorun gryffindor binasındaki o güzel kız. Maria. Sanırım ona aşık oluyorum."

"Bu gün Maria'ya aşkımı itiraf ettim. Bir slytherinli ile asla olmayacağını söyledi. slytherin olmak benim suçum değil ki. Seçmen şapka beni buraya yerleştirdi. Sınıf arkadaşlarımın davranışları çok iç açıcı değil kabul ediyorum ama benim farklı olduğumu göremiyor mu?"

"Maria'yı bu gün başka bir gryffindor'lu çocukla gördüm. Kalbimin hiç bu kadar acıdığını hissetmemiştim. Neden lanet olası seçmen şapka beni gryffindor'a yerleştirmedi ki. O zaman Maria ile birlikte olabilirdim."

"Artık onu aklımdan çıkarmak istiyorum ama derslerde, koridorda , bahçede nereye gitsem onları görüyorum. Dayanamıyorum artık bu acıya. Sanki nispet yaparmış gibi üzerime geliyorlar. Bitsin artık bu işkence"

"Bu gün okul balosu vardı. Maria melekler kadar güzel olmuştu. Yanındaki lanet olası herif olmasaydı o şimdi benimle beraber olabilirdi. Her şey o adam yüzünden oldu. Ondan vazgeçemem. Bunu yapamam"

"Bu gün Maria'yı o herifle öpüşürken gördüm. Benim dokunmaya kıyamadığım Mariam o herif sana nasıl dokunabildi. Onu öldüreceğim. Bunu sana nasıl yapar Maria. Bedelini ödeyecek"

"İnan bana böyle olsun istemedim Maria neden yaptın bunu. Lanet olası büyünün önüne neden geçtin. Seni seviyorum Maria. Senden asla vazgeçmeyeceğim. Seni geri getirmek için elimden geleni yapacağım"

"Maria, Sevgilim... Her yeri aradım, bakmadığım yer kalmadı. Kütüphanedeki kitapları tek tek inceledim. Kavuşmamız için henüz bir yol bulamadım ama pes etmeyeceğim. Sen ve ben yıllar geçse de birlikte olacağız. Sonsuza kadar..."

Harry Potter - Farklı Bir Başlangıç (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin