@shippernur geciktiği için üzgünüm. Yaz tatili olmasına rağmen program biraz dolu ^^;; Ve yeteneğimi kaybediyorum, ilk yayınladıklarımdan çok daha farklı olmaya başladı -kötü anlamda.
Umudun Zirvesi Geleneksel Spor Festivali bu sene 79.'sunu düzenliyordu. Geçen sene sizin sınıftan madalya kazanan kimse olmamıştı, ilk sene olduğunuz için diğerlerinin yetenekleri ne olursa olsun, tecrübe farkından dolayı alt sıralara yerleşmiştiniz. Ama bu sene işler farklıydı. Herkes ne yapması gerektiğini öğrenmişti.
100 metre koşusuna geçildiğinde sporcular yerlerini aldılar ve işareti beklemeye başladılar. Sizin sınıftan Kuwata Leon'a karşı üst sınıflardan Owari Akane. Kuwata beyzbolda harikadır ve en hızlı beyzbol oyuncusudur ama Owari'ye kazanabilecek kadar olduğunu düşünmüyordun. Diğer sınıflar da hazırlardı ve işaretle birlikte hepsi koşmaya başladı.
Sizin sınıf Kuwata için boğazları acıyana kadar haykırıp tezahürat ediyordu ama kalabalığın gürültüsünden oğlan kimin kimi desteklediğini ayırt edemiyordu. Owari çoktan aralarındaki mesafeyi üçe katlamıştı ve diğer sınıflar da yavaş yavaş ona yaklaşıyordu. Kolla ilgili bir spor olsa Kuwata açısından daha iyi olurdu, koşu işini Oogami veya Ikusaba'ya bırakmak daha akıllıca olmaz mıydı? Bu şekilde yalnızca kendini küçük düşürüyordu. Kızlara kaybetmek hiç de havalı değildi, hemen hızlanıp diğerlerini geride bırakmalıydı. Kuwata adımlarının arasını biraz daha açtı ve vücudundaki tüm gücü bacaklarına verdi, Owari'ye yetişemese bile ikinci sırayı almalıydı.
Owari bitiş çizgisinden geçince büyük bir gürültü koptu, ardından Kuwata gelince sizin sınıf yerlerinden fırlayıp haykırmaya başladı. "Başardı!" diye çığırdın Maizono'ya sarılıp.
"Başardım... Hah! Hah!" Kuwata dizlerine dayanıp soluklanmaya başladı, düşündüğünden daha çok yorulmuştu; Süper Lise Seviyesi Jimnastikçiyle yarışmak bu kadar mı zor? Ödül töreninin ardından Kuwata sınıfının yanına geldi ve gururla madalyasını gösterdi -uzun zamandan beri gümüş almadığından duyguları biraz karıştı gerçi- oğlanlar kutlama için onu havaya kaldırıp fırlattılar ama tutan olmadığından Kuwata yere düştü ve acıyla kıvranmaya başladı. "Sizin derdiniz ne!? Deli misiniz!?" Diğerleri gülerken sen oğlanın koluna girip ayağa kalkmasına yardım ettin.
"Kazanmana sevindim, iyi iş çıkardın."
"Hehe, elbette. İkincilik pek havalı sayılmaz ama... Hey baksana (S/A)! Yemek yemeğe gidelim mi? Bu yarış beni fena yordu."
"Hm? Olur tabi."
"Kızın nezaketini kullanıyorsun." diye araya girdi Asahina.
"Benim için sorun değil-"
"Duydunuz mu!? Olur dedi, ikinci defa! Hadi gidelim (S/A)." Kuwata, koluna girip seni grubun arasından uzaklaştırdı. "Aklımda süp-per havalı bir yer var. Oraya kesinlikle gitmeliyiz."
"Merakla bekliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Danganronpa Oneshots
FanficSanırsam ilk Türkçe Danganronpa x Okuyucu kitaplarından biri. Yanlışsam söyleyin. [İstek almıyorum]