Iruma Miu x Okuyucu

489 20 8
                                    

Uyarı: Bu bölüm fazlasoyla argo, küfür, cinsellik, biraz da ırkçılık içerir. Hepsi için özür dilerim.

"Hey, lanet bakire! Tornavida!"

"Burada!"

"İngiliz anahtarını ver!"

"İşte!"

"Neden İngiliz anahtarı demişler ki? Benim gibi güzel bir dahinin İngiliz olacağını mı düşünmüşler? Saçmalamasınlar!"

"Sömürge geçmişi olan egoist bir toplumun başkalarını düşünmesini beklememelisin."

"Dimi!? Hepsi sadece kendilerini düşünüyor. Benim, altın beyinli harika mucit Iruma Miu'yla ilgilenmemeleri saçmalık! Hepsi narsist!" (Irkçı değilim, sadece Miu'nun üstündeki ironiyi göstermek istedim.)

"Çok haklısın." Iruma makine üzerinde biraz daha oynadı, tüm odayı metallerin çarpışma sesleri dolduruyordu; vidaların gıcırtıları ve sürtünen metaller kulaklarını tırmaladığından ellerinle kulaklarını kapadın.

"Fiuh! Bitti! Kolay oldu."

"Senden de daha azı beklenmezdi."

"Değil mi! GAHGAHGAH! Hadi gidip kutlayalım. Bana gazoz al!"

"Anlaşılmıştır." Kıza kolunu uzattın, tıpkı bir centilmen gibi. Iruma hemen kolunu seninkine taktı ve dibinden yürümeye başladı. İkiniz yürürken Iruma bağırarak makinesi ve kendisinin ne kadar harika olduğu ile ilgili konuşup yüksek sesle gülüyordu. Kız fazla gürültülüydü ama sesini duymayı seviyordun. O konuştukça, güldükçe, kendiyle böbürlendikçe sen de onun gibi mutlu oluyordun. En yakındaki içecek otomatına geldiğinizde Iruma öfkeyle hırladı.

"Bu da ne!? Bozuk mu!? Saçmalamayın!" Otomatın kenarına sertçe tekme attı, öyle ki otomat sallandı.

"Başka yerden de alabiliriz." dedin elini sakince kızın omzuna koyup ama o sinirle omzunu silkeleyip seni uzaklaştırdı.

"Sanki o kadar yürüyebilirim de! Ben enerjimi altın beynime saklıyorum, ayaklarım ayak işi yapacak değil."

"0w0 ..."

"Ck! Her neyse. Hadi dönelim. Bari bana biraz masaj yap."

"Aslında masajdan daha iyi bir şey düşünebiliriz." Kollarını kızın beline sarıp dudaklarını kulağına dayadın. "Rahatlamanın binbir yolu vardır." Iruma'dan ses gelmeyince endişelendin; normalde sarkıntılık eden oydu, sapıkça şeyler isteyen ve söyleyen de oydu. Neden şimdi sessizdi? "I-Iruma?"

"Soyadımla seslenmeyi kes!"

"Ah!"

"M-Madem altın beynim dışındaki altın yerlerimle ilgileniyorsun... O-O zaman senin gibi zavallı birine iyilik edebilirim... Sonuçta ben örnek bir insanım." Kız saçından bir tutamı parmaklarına dolayıp oynamaya başladı. Bu beklediğin tipte bir tepki değildi ama utanması da çok şirindi.

"O zaman dönelim mi?"

•Sıradaki Chabashira Tenko! Kayıt stresi yüzünden aklıma hiçbir şey gelmiyor m(_ _)m

•Kendimin reklamını yapacağım: Youtube/Instagram/Twitter: marginal1.1 yazarsanız eğer yaptığım coverleri görebilirsiniz! Harika değiller ama en azından denedim. Bunlar sadece ısınma turları, çok daha iyisini yapacağım! Lütfen bakın! Marginal1.1

Danganronpa OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin