POV DEMI
Ik fiets vanuit werk gelijk door naar de Ziggo Dome. Mama moet vandaag werken en zei dat als ik naar haar zou komen we na haar werk ergens wat zouden eten.
Ik zet mijn fiets neer en loop vrolijk naar binnen. Ik zwaai naar een vrouw die ik al heel lang ken, Karin, zij werkt hier al zolang ik me kan herinneren. Ik speelde vroeger welles met haar hier als mama aan het werk was.
Ik loop door tot ik Damian zie. Hij werkt hier net een paar maandjes, hij is 21 jaar en heeft bruin haar en blauwe ogen. "hey Demi!" roept hij en geeft mij een high-five. "Hee" zeg ik vriendelijk en glimlach naar hem. "weet je waar mijn mama is?" vraag ik aan hem, hij wijst naar de zaal deuren, ik knik vriendelijk naar hem en loop veder.
Zodra ik in de lege zaal aan kom zie ik haar met iemand praten, ze wijst naar het podium en de lampen. Waarschijnlijk gaat het over een show van vanavond. Ik ga maar op een stoel zitten die hier nu nog staat, en neem een slok van een flesje water die in een krat staat.
Ik pak mijn mobiel en kijk welk concert er vanavond is. Nirvana. Goede band, maar ik blijf niet, ik ga vanavond naar een feest met wat vrienden.
Het is best wel chill dat mama zo'n goede en leuke baan heeft. Ik kan gewoon een beetje in de Ziggo Dome rondt hangen en af en toe backstage bij concerten kijken, soms mag ik ook in de front row staan, dat is echt awesome. Ik besef dan ook echt wel hoeveel geluk ik heb met haar als mama.
Na een paar minuten loopt de man waarmee mama stond te praten weg en het duurt daarna niet lang meer voordat ze mij ziet. Ze opent haar armen en glimlacht naar mij. "Geef je hard werkende moeder eens een knuffel." Zegt ze, Ik grinnik en sta op om haar een knuffel te geven. "Ik moet nog even snel een paar dingetjes regelen en dan kun we even wat eten. Zie ik je over een halfuurtje back stages?" vraagt ze als we elkaar los laten, ik knik. Mama loopt gelijk door en ik klim het podium op.
Ik loop naar achteren en zie Tom staan. "Ey Tommie boy!" roep ik, zijn ogen zijn gelijk op mij gericht. "Prinses!!" Tom voelt als een soort van papa of goede oom ofzo.
Ik ren naar hem toe en spring in zijn armen, Tom draait rondjes en ik begin er van te lachen. "Hoe gaat het?" "Prima, en met jou?" vraag ik terwijl hij zijn veters strikt. "Alles gaat z'n gangetje."
"En? Heb je al een jongen ontmoet die goed genoeg is?" vraagt hij met een grijns. Ik schud mijn hoofd van links naar rechts waardoor mijn haar in mijn gezicht zit, ik doe mijn haren gelijk weer achter mijn oren. "Als je ooit een jongen vindt, wil ik die eerst eens zien voor dat je dingen met hem doet." zegt hij, ik knik. "Heb jij al een vrouw gevonden?" Hij knikt. Ik begin heel breed te glimlachen. "show me!"
Tom laat een foto zien van een mooie vrouw die wel ongeveer rond dei 35 jaar lijkt, net als hij. "Ik keur haar goed." "Mooiii!" zegt hij super blij. "Ik ga backstage, mama staat daar op mij te wachten." "jo, later kido!"
Ik loop naar de backstage ruimte en al snel loopt mama bellend naar mij toe. Ze drukt vlug een kus op mijn wang. Ik scrol een beetje door instagram heen, ik like een paar foto's en reageer onder een foto van Kate, ze heeft lange blonde haren en ze is prachtig.
"Zullen we lieverd?" vraagt ze. Ik knik. We lopen samen richting de auto. "Damian, kun jij even Anna's fiets binnen zetten?" vraagt mama vriendelijk aan Damian die gehoorzamend knikt.
Wij stappen in de witte auto en rijden naar een restaurantje.
Mama en ik zitten al in het restaurant en hebben elk wat bestelt, zij een kip sate en ik een hamburger. het klinkt nu net alsof we in een snackbar zitten, maar we zitten wel echt in een restaurant.
"Morgen is er een concert en ik blijf daar die avond want ik krijg waarschijnlijk promotie, als je wilt mag je blijven kijken bij het concert, backstage." stelt mama vriendelijk voor. Ik neem een slok van mijn cola en denk na. "Ja hoor, ik heb toch niet echt iets anders te doen."
a/n
JAAAHHH
Een nieuw boek. nieuw verhaal. nieuwe karakters. hoop dat jullie de rest ook leuk gaan vinden!!!!! veel lees plezier
xx me
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...