#64

2.2K 87 0
                                    

POV DEMI

Dag 9 zonder Shawn. We bellen zo veel mogelijk. Shawn heeft binnenkort een interview bij the Ellen Show. Hij vroeg of ik het oke vond als hij vragen beantwoorde die over ons gaan. Ik zei ja, ik vind het wel oke.

Kate leek het een goed idee om ons op te geven voor een zang/rap cursus. Ik ga vanmiddag dus daar heen en morgen ook en dan overmorgen ook weer.

Ik hoor een toeter, Kate staat voor. Ik pak mijn tasje en leren jasje en spring in de auto. "Hey." Zeggen we in koor.

"Hoe gaat het?" Vraagt Kate terwijl ze de auto keert. "Goed goed, en met jou?" Vraag ik aan haar. "Prima."

"En op het werk?" Vraag ik aan haar. "Het is verschrikkelijk zonder jou." Kreunt ze. Ik lach, Kate ook. "Sowieso." Grinnik ik.

"Waarom wou je die cursus doen?" Vraag ik daarna en kijk vragend naar Kate. "Simpel, ik wil kunnen rappen en zingen en jij hebt een vriend die kan zingen als een engel, dus dan sta je niet voor schudt als je bij hem zingt." Dat laatste zegt ze lachend. Ik rol met mijn ogen. "I don't care."

We komen er al snel. We hangen onze jassen aan de kapstok en ik leg mn tasje op de grond naast de rugzak van Kate.

We zien 5 andere mensen. We maken kennis en daarna komen er nog 3 jongens binnen die zich niet hoeven voor te stellen aan ons, want wij kennen hun wel. Ze zaten bij ons op school. Eén van de drie is een ex van Kate. Awkward....

Er komt nog 1 man binnen. Hij draagt een zwarte trui met een klein sjaaltje. Hij stelt zich voor als Thomas. Hij vertelt ons hoe we moeten staan. We warmen onze stem op met een paar rare oefeningen en daarna beginnen we met nog wat dingetjes.

Na 2 uren lang zingen en toonhoogte oefeningen te doen zijn we klaar. Morgen moeten we keuze maken tussen zang of rap. Kate wilt graag gaan rappen, ik ga zingen denk ik.

We rijden naar huis uit het niks kijkt Kate mij ineens serieus aan. "Wat is er?" Vraag ik lachend. "Word niet boos." Mompelt ze en zet de radio aan.

Ineens zie ik een bekend gebouw waarbij ze stopt. "Kate, what the fuck?" "Demi, probeer het één keer. Alsjeblieft." Smeekt Kate me. Ik zucht en rol met mij ogen. Ik stap de auto uit. Kate ook en ze volgt mij op de voet het gebouw in.

Ik meld dat ik er ben en ga in de wachtruimte zitten met Kate tegen over me. "Je kon toch gewoon zeggen dat je wou dat ik weer in therapie ga inplaats van zelf een eigen plan te bedenken? Ik heb hier toch geen zin in. Het is allemaal pure bullshit." Zeur ik op best wel een luidde toon.

"Dat is het zeker." Ik kijk op en zie iemand die ik al heel lang niet meer heb gezien. "Eli!" Ik spring op hem af. Hij komt uit Amerika en zat hier op therapie toen ik dat ook was. "Ik had gedacht dat ik jou nooit meer zou zien hier."

Backstage Love - Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu