POV DEMI
Weer 7 verschrikkelijke dagen voorbij. Shawn is vandaag in Engeland, hij zou proberen om vandaag hier te komen, maar ik heb nog niks van hem gehoord.
Ik kijk naar de serie friends en geniet van een wrap in mijn onesie. "Ik ga liefje, ik slaap dit weekend bij Jack. Eten staat in de koelkast en in de vriezer." Mama drukt een kusje op mijn wang. "Veel plezier." Zeg ik met een glimlach.
Ik blijf alleen achter. Ik check of Shawn nog had gereageerd op mijn berichtje, maar helaas.
"Damnit." Mompel ik. Ik blijf de snapchat pagina refreshen tot ik een bericht van Shawn krijg. Ik glimlach breed en klik op het rode vierkantje.
Ik glimlach en reageer met een selfie en een hartje.
Ik ga maar eens douchen. Ik stuur ff naar Shawn dat ik ga douchen en loop dan naar de badkamer.
Ik doe mijn douche routine en trek daarna een kort broekje met een hempje aan. Ik ga op het bed zitten.
Demi: zin om te bellen?
Ik borstel mijn haar door en dan gaat mijn telefoon.
Shawn: ik bel wel
Ik hoor de deur bel en zucht. Serieus? Ik loop naar de deur bel terwijl ik type.
Demi: 1 tel, een of andere gek staat voor mijn deur om 11 uur 🤦♀️
Welke idioot moet nu iets van me? Ik check of de honkbalknuppel naast de deur staat. Je weet naar nooit wat voot creep het kan zijn. Gelukkig staat die er.
Ik doe de deur open. Mijn mond valt open en mijn ogen worden groter.
"SHAWN!" Gil ik. Ik spring in zijn armen, ik sla mijn armen om hem heen en druk kusjes op zijn wang op zijn lippen op zijn hoofd op zijn nek, gewoon overal."Heb je me gemist?" Grinnikt hij. "Ja tuurlijk idioot." Zegt ik en zoen hem. Shawn kust mij terug en zijn handen legt hij onder mijn kont, zo tilt hij mij op.
"Is je moeder thuis?" Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. "Ik moet je neer zetten, ik moet mijn koffer even pakken." Ik zucht en laat hem los, maar zijn hand hou ik stevig vast. Shawn zwaait naar een auto, ik doe dat dan ook maar. Die auto rijdt al snel weg.
"Was je al op bed?" Vraagt hij. Ik knik en trek hem mee naar mijn slaap kamer.
Ik duw hem mijn bed op en hang boven hem. "Ik schrok me dood jij idioot, je stond ineens voor mijn deur. Hoe bedenk je het?!" Zeg ik een beetje lachend. Shawn lacht een beetje zachtjes. Ik druk mijn lippen op die van hem. Shawn geniet en gaat kompleet mee.
"Jij noemt mij een idioot, hoe bedenk je het?!" Shawn draait ons om en doet behendig mijn shirt uit. Ik bloos. Shawn kust mijn wang voor zichtig. "Je bent zo mooi." Ik pak zijn shirt aan de onderkant vast en trek die over zijn hoofd. Ik glimlach en bekijk hem even.
Veel tijd krijg ik niet want hij zoent al snel door. Zijn lippen glijden naar mijn nek. Kippen vel trekt over mijn lichaam.
Ineens gaat een telefoon af. Shawn negeert het en gaat door. Ik duw hem van me af en kijk hem serieus aan. "Kijk op z'n minst wie je negeert." Zeg ik terwijl de ringtone blijft spelen. Shawn pakt de telefoon uit zijn broek zak en zucht. Hij klinkt 'm weg en gooit de telefoon op het nachtkastje.
Shawn kruipt weer naar mij. "Ik wil alleen jou nu."
A/N
Zaterdag middag nog een hoofdstuk omdat het vakantie is??
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...