POV DEMI
Shawn pakt zijn laptop en zoekt netflix op. "Kom er ook op." Shawn klopt op het bed. Ik ga naast hem zitten. Ik adem rustig in en uit. Er gaat niks gebeuren.
"Wat dacht je van deze?" Shawn klikt op een komedie. Ik knik. "Zal ik room service bestellen?" Vraagt hij dan. "Ja is goed." "welke pizza wil je?" Vraagt hij.
"Mozzarella of salami?" Stel ik voor. Shawn knikt en bestelt pizza en champagne.
Na de film en de pizza is ook de hele fles champagne op en is de tweede fles ook net aangekomen. Ik pak de fles en schenk onze glazen in.
Shawn pakt zijn gitaar ineens en gaat aan de zij kant van het bed zitten. "Ken je There's nothing holdin' me back?" "Jaa!" Zeg ik blij en giet weer een glas achter over.
Ik zing luidkeels mee en dans door de hele kamer. Ik schenk weer een glas in en drink die ook snel leeg. Ik spring zingend op de bank en huppel vrolijk naar Shawn toe.
"Je stem is zo mooooii!!" Zeg ik hyper. Shawn glimlacht zijn tanden bloot. "Jij bent ook mooi." Zegt hij en legt zijn gitaar weg. Hij gaat voor mij staan en pakt mijn hand. Hij trekt mij mee naar de tafel en geeft mij een glas water. "Ik wil je niet ziek hebben door de kater morgen." Lacht hij. Ik glimlach dankbaar.
En dan klopt iemand op de deur. Hallo derde en vierde champagne fles!!
We springen en dansen er samen op los. Uiteindelijk vallen we samen op het bed. Voordat er iets intiem kan gebeuren sta ik op en dans veder.
Ik wil nergens anders aan denken dan dit moment dus drink ik nog wat. We maken gelijk ook wat foto's samen.
"Ga zingen!!" Zeg ik blij en spring op en neer als een klein kind. Shawn twijfelt even. "Pleaseee!!" Smeek ik. "Oke, alleen voor jou." Zegt hij en geeft me een tikje op mijn neus.
Ik zet de muziek uit en Shawn pakt zijn gitaar. Hij begint langzaam met never be alone. Zijn stem is zo mooi.
Ik raak haast in trans, de hele wereld valt weg, behalve zijn stem en hij zelf.
Zodra hij klaar is klap ik blij in mijn handen. "Prachtig!" "Verdien ik nu ook iets?" Vraagt hij met een pruil lipje. "Een knuffel?" Ik maak mijn armen al open , maar hij schudt zijn hoofd. "Mag ik een kusje?" Ik twijfel even. Ik durf niks te zeggen. "Op m'n wang." Probeert hij, ik knik dan maar. Ik wil hem niet teleur stellen. Ik druk zachtjes mijn lippen op die van hem.
Het is inmiddels 1 uur, shit. Ik app snel naar mama dat ik nog leef en dat ik zo thuis kom.
"Shawn, ik moet weg." Zeg ik en sta op. "Demi, je bent dronken, je mag hier wel slapen. Ik wil niet dat je nu dronken in de auto stapt." Ik word warm van binnen om het feit dat hij niet wilt dat ik dronken de weg op ga en dus wilt hij dat ik veilig blijf, cute!!
"Blijf hier, je mag op het bed slapen. En als je wilt slaap ik wel op de bank. Het maakt mij niet uit." Zegt hij heel lief. Ik knik. Ik app snel naar mama dat ik hier blijf.
"Okay, ik blijf hier." Zeg ik en spring op het bed. Shawn filmt hoe ik als een klein kind op zijn bed spring. "Spring in mijn armen!" Roept Shawn.
Ik spring in zijn armen en dan draait hij rondjes.
A/N
Heeyyy. Even een vroeg sinterklaas cadeautje voor jullie
Xx me
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...