#23

3.1K 106 1
                                    

POV DEMI

Ik stik bijna in mijn ijs door zijn vraag. Zal ik het dan toch maar gaan vertellen? "Okay."

Ik krijg geen woord mijn mond uit. Ik zie alleen een paar korte beelden door mijn hoofd schieten.

"Vuile slet!" "Jij zult niks meer worden dan een sukkel." "Je moet alles doen wat ik zeg." "Als je iemand dit vertelt, zullen er erge gevolgen zijn, kleine meid."

Ik voel een traan over mijn wang rollen. "Hij deed dingen die niet kunnen." Zeg ik zacht, zo zacht dat ik me afvraag of hij mij wel heeft gehoord. "Deed hij je pijn?" Ik knik simpel.

Shawn legt zijn hand op mijn knie, ik sla die meteen weg, ik kan nu ff geen aanrakingen verdragen.

"Kom nu hier en ga zitten op je knieën."

Weer een paar tranen verlaten mijn ogen. "H-hij mis" mijn stem breekt en ik begin te huilen. Shawn wilt me troosten, maar ik sta het niet toe.

"Wat mij betreft mag je moeder dood vallen! Zolang ik jou hier heb, gaat alles goed, vieze kut."

Ik kijk omhoog en zoek oog contact met Shawn. En zonder te veel na te denken zeg ik: "Hij misbruikte mij."

Shawn kijkt mij verbaasd aan. Hij heeft geen idee wat hij moet zeggen.

Ik geef toe dat ik nu een knuffel nodig heb dus leg ik mijn hoofd op zijn schouder en huil even uit. Shawn legt voorzichtig zijn armen om mij heen. "Is dit goed zo?" Ik knik een soort van en merk dat ik al iets rustiger wordt.

Ik ga weer recht op zitten en kijk naar Shawn die  nog steeds niet alles beseft.

"Kom." Zegt hij dan. Shawn pakt mijn hand en trekt mij omhoog. Hij rent door het park als een malot en ik wordt door hem mee gesleurd.

Hij stopt zodra we weer bij mijn fiets staan en haalt hem van het slot. Hij fietst en ik spring weer achter op. Hij fietst dit keer een stuk sneller dus ik hou me maar goed vast.

We stoppen bij het hotel en gaan naar zijn kamer. Shawn zet mij op de bank en pakt zijn gitaar. Hij begint met spelen en al snel hoor ik zijn prachtige stem een mooi lied zingen.

Backstage Love - Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu