POV DEMI
Ik word wakker en zie dat ik nog steeds op de bank zit met mijn laptop. Ik beweeg met de muis en zie dat ie nog op Skype staat. Shawn had mij nog een berichtje gestuurd. 'Je bent wel erg schattig als je slaapt x'. Ik bloos lichtjes, waarom moest ik nou weer inslaap vallen terwijl ik aan het skypen was met Shawn Mendes?!
Ik pak gelijk mijn telefoon en stuur een berichtje naar hem.
Demi: sorry dat ik in slaap viel, het lag niet aan jou sorryyy
Ik loop naar boven en kleed me maar om. Ik pak een zwarte kapotte broek met een rood shirtje. Ik borstel mijn haar en ik doe mijn make up. Ik gooi een hoed op mijn hoofd, stap in mijn schoen en doe mijn leren jasje aan. Vlug pak ik mijn tasje en verlaat dan het huis. Ik moet werken namelijk.
Ik zie gelijk Kate daar staan en zeg hai tegen haar. "Je raadt nooit wat mij is over komen." zeg ik enthousiast. "Wat is er?" vraagt ze nieuwsgierig. "Shawn en ik zijn een soort van vrienden denk ik." zeg ik super blij. Kate kijkt mij ongelovig aan. "yeah right, en Lady Gaga is mijn tweelingzus." Kate kijkt mij met zo'n vet droog gezicht aan, ik rol met mijn ogen. "Ik zweer het!" zeg ik bijna schreeuwend. Kate begint te lachen.
"Dames, straks mogen jullie roddelen, help eerst maar even die vrouw daar." zegt onze verkoopleidster. Wij knikken en Kate loopt vrolijk naar de dame die een beetje tussen de kleding aan het kijken is.
--
"Kate, het is echt geen grap!" zeg ik bloed serieus in de kantine. Kate kijkt mij ongelovig aan. "Wacht, ik bel hem wel." Ik zoek zijn nummer op en probeer hem te bellen. Maar helaas, voice mail. Ik zucht.
"Ik heb een idee, de eerst volgende keer dat ik met hem Skype of face time maak ik een foto." "deal!" zegt Kate. "Eerst zien dan geloven." zegt ze, ik knik en neem een slok van mijn koffie, "Als jij dit had verteld had ik jou ook niet geloofd." lach ik.
--
Ik loop dood moe mijn slaapkamer in, was weer een lange dag. Ik ga op mijn bed liggen en bekijk al mijn meldingen van alle sociale media. Ik merk dat Shawn mij een volg verzoek heeft gestuurd op Instagram. Hoe heeft hij mij gevonden? Anyways, ik accepteer die gewoon.
Ik check whats app en zie dat hij mij nog wat dingen had gestuurd.
Shawn: maakt niet uit, was wel schattig
Shawn: Demi, wat doooeeee jeee???
Shawn: Ik moet zo op
Demi: veel succes Shawnie
Shawn: ga je slapen of blijf je nog even wakker?
ik twijfel even. Ik ben moe, maar ik wil ook graag appen met Shawn.
Shawn: je hoeft niet voor mij wakker te blijven hoor
Ach, ik app morgen wel met Shawn, maar ik wil hem nog wel even iets vragen
Demi: Ik ga zo slapen, maar kun je even iets voor mij doen?
Shawn: Tuurlijk!
Demi: Wil je een foto maken waar bij je de naam Kate op een papiertje of op je hand hebt staan ofzo? Ik wil haar bewijzen dat ik je ken.
Shawn: Doe ik na de show, belooft
Demi: dankje Shawn
Shawn: maar je moet het maar niet te openbaar maken dat wij contact hebben
Demi: ja begrijp ik
Shawn: mooi, ik moet gaan
Demi: oke, veel succes
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...