POV DEMI
Shawn: hey, kan ik je bellen?
Ik lees het bericht en zet mijn koffie neer. "Mam, Tom, ik moet even bellen." Ik loop de kantine uit en bel Shawn meteen.
"Hey, wat is er?" Vraag ik zodra hij op neemt. "Ik wou je stem even horen." Zegt hij. Ik hoor Shawn zuchten. "Shawn, liefje, wat is er?" Vraag ik. Weer een diepe zucht. Gaat hij het nu uit maken? Wat, nee nee nee!
"Ik kan dit zo niet meer." Ik stop met ademen. Ik zak langs langs de muur op de grond. Gaat hij het nu uit maken?! "Ik moet je zien." "Ik wil jou ook zien!" Zeg ik. Een zucht van opluchting verlaat mijn mond. Thank god.
Ik hoor geroezemoes van zijn kant. "Liefje, ik moet gaan, ik spreek je snel." Ik glimlach zachtjes. "Ik hou van je." "Ik ook van jou."
Ik sta op en loop de kantine weer in. "Wie was dat?" Vraagt Tom nieuwsgierig terwijl hij bedenkelijk door zijn kopje koffie roert. "Shawn" Zeg ik met een lachje terwijl ik een traantje weg pink.
"Hij komt binnenkort." Zeg ik en lach zachtjes. Ik voel me zo gelukkig. "Leuk liefje." Zegt mama en scrolt op haar telefoon. "Hoelang hebben jullie elkaar niet gezien?" Vraagt Tom en kijkt mij aan. "Een maand." Mompel ik. Tom slikt en geeft me een schouder klopje.
"Kom we gaan de boel backstage regelen." Tom gooit mij over zijn schouder en loopt snel naar de kleedkamer die zometeen dus even van Demi Lovato is. "Ik haal nog even wat drinken op en dan doe jij dat in de koelkast." Tom loopt naar bed en is binnen een paar tellen terug.
Hij zet een doos vol met flesjes en blikjes neer. We vullen snel het koelkastje.
"Hoe lang zijn jullie bij elkaar?" Vraagt Tom terwijl hij naar wat bedrading loopt. "2 maand." Zeg ik en glimlach bij die gedachte. "Je bent zo schattig verliefd." Tom port in mij zij. "Pas wel een beetje op jezelf, hè kleine." Grinnikt hij en geeft mij een duwtje. Ik knik.
"Ik heb nog gratis kaartjes voor lasergamen, dus als jij en Shawn interesse hebben." Hij beweegt zijn wenkbrouwen en grijnst. "Ik zal er over na denken." Zeg ik met een glimlach.
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...