POV DEMI
Ik loop het huis in en doe de tv aan om de ellen Degeneres show terug te kijken. Op youtube staat het interview. Ik klik er op en speel het af.
Het gaat een beetje over wat hij van de tour vond en wat hij nu gaat doen. Dan gaat het over "ons". Ik zie een foto van ons twee in Spanje. Er word gevraagd of dat zijn vriendin is. Shawn kijkt naar de grond en lacht zachtjes. "Ze is geweldig." Ik glimlach naar het beeld. Ik mis hem.
Weer vraagt Ellen of we wat hebben. Shawn grinnikt. "Geen commentaar." Iedereen begint te lachen. "Ze is wel mooi." Zegt Ellen, Shawn knikt. Ik bloos lichtjes. "Ze is prachtig." Zegt hij. Na een nog een keer proberen geeft Ellen het op en beginnen ze met een spel.
Hij is ook echt de beste. Ik stuur hem gelijk weer een bericht
Demi: je bent echt de beste, love ya
Ik begin te koken en al snel is mama thuis. We gaan eten en daarna ga ik op bed.
--
SOLICITEREN! Dat ga ik doen vandaag. Ik pak mijn laptop, plof op mijn bed en bekijk mijn CV. Ik kan er in elk geval bij zetten dat ik bij een mode winkel heb gewerkt.
Ik zoek een beetje op internet naar baantjes in Amsterdam. Ik zie enkele vacatures voor horeca. Ik zie een paar voor winkels en een paar andere.
"Liefje?" mijn moeder doet de deur open en gaat naast mij zitten. "Misschien is dit een moment om een einde te maken van dit tussen jaar en gaan kijken naar een studie." stelt ze voor. Ze pakt mijn laptop en gaat naar google en zoekt op studies. Ik zucht, ik weet dat ze gelijk heeft.
"Weet je nou al een keer wat je wilt?" ik haal mijn schouders op. "Horeca misschien?" "Nee, dan moet ik vet vaak werken in het weekend en op feestdagen." zucht ik en laat me achter over vallen. "Je houdt van muziek, waarom ga je niet eventmanagement studeren?" "Net als jou?" "Net als ik." zegt ze. Ik haal mijn schouders op. "Volgende week heb je een keuze gemaakt, want je moet nou toch echt een keer ergens voor gaan inschrijven anders kun je weer een jaar wachten." zeurt ze. Mama staat op en verlaat mijn kamer. "Ik zie wel wat ik ga doen."
Ik zie op mijn beeldscherm een melding van Skype: SHAWN!!!!!!! Ik word gelijk helemaal vrolijk en hyper. Ik haal een hand door mijn haar en doe een check in de speigel. Damnit, ik zie er niet uit!
Ik kan hem niet laten wachten. Ik neem gelijk op. En binnen enkele tellen staat hij op mijn beeldscherm. Ik merk gelijk dat ik een gigantische glimlach heb. "hey." zeggen we inkoor. We bekijken elkaar even. Shawn belt via zijn telefoon en zit in de auto volgens mij. "Waar ga je heen?" vraag ik aan hem. "Ik ben onder weg naar de studio's, ik ben bezig met een nieuw album." antwoord hij. "Nicee!!! Het wordt vast geweldig!" zeg ik enthousiast, Shawn grinnikt.
"Wat heb jij de afgelopen tijd uit gevreten?" lacht hij. "Niet zoveel, was net aan het kijken naar een baan en een studie." "Al iets gevonden?" vraagt hij, ik schudt teleur stellend mijn hoofd. "Je bedenkt wel wat, het komt altijd goed, als iets goed voelt moet je het gewoon doen." zegt hij hoopvol, ik geef hem een glimlach. "Dankje."
A/N
Heeeyy peepz
Ik had dus toetsweek en had gezegd dat ik pas weer maandag zou uploaden. Maaaarrrr ik had niks te doen vanavond, dus hier is dan weer een nieuw hoofdstukkie
Hoop dat et weer leuk was
Tot maandag!!
Xx
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...