POV DEMI
Shawn wou niet dat ik weg ging dus we kijken al de hele middag how I met your mother. We liggen op het bed en zijn arm hangt losjes om mij heen, ik laat het toe. Ik moet maar wennen, ik wil niet de rest va mijn leven zoveel last hebben van die klote stoornis.
Ik kijk even op naar Shawn en merk dan hoeveel geluk ik heb. Ik heb Shawn Mendes mogen leren kennen, iets wat voor vellen gewoon een droom is. En het leukste is ook nog dat hij ook contact met mij wilt houden, ik hoef niet aan te dringen. Hij mag mij ook.
Ik focus me maar weer op de serie, anders staar ik misschien iets te lang naar hem.....
Shawn staat ineens op en loopt naar de deur. "Ik ben zo terug." Shawn trekt de deur open en loopt de kamer uit. Ik trek me er niks van aan en kijk naar de serie. Voor ik het weet loopt Shawn de kamer weer in en legt zijn arm voorzichtig om mij heen. Ik merk dat hij nog even bezorgd blijft kijken, maar al snel merkt hij dat ik rustig blijf dus kijkt hij de serie weer.
Al snel is het 4 uur. "Ik moet gaan, mama heeft de auto nodig." zeg ik en sta op. Shawn staat ook meteen op. Shawn geeft me mijn tasje. "Dankje." zeg ik, hij glimlacht lief naar mij. Ik loop naar de deur en Shawn loopt achter mij aan. "Zullen we vanavond iets doen?" vraagt hij ineens. "Is goed." zeg ik meteen. Shawn kijkt even bedenkelijk. "Ik haal je om 7 uur op, oke?" zegt hij dan. Ik knik. "Is goed."
Shawn doet de deur open en ik kijk hem nog één keer aan. "Het was leuk, tot vanavond." zeg ik. Shawn knikt. Ik kijk hem nog even aan. Ik twijfel maar doe het gewoon. Ik druk een zacht kusje op zijn wang. Shawn glimlacht. Hij legt zijn handen op mijn kaak en drukt zijn lippen subtiel op mijn voorhoofd.
Ik loop daarna het hotel uit en rij naar huis.
"Hey mam!" zeg ik tegen haar. "Hallo lieverd, ik ga, doei schat." mam trekt de sleutels uit de hand en loopt het huis uit. "Ey, Demi!" hoor ik Jack roepen. Ik zucht. Here we go again..
Ik loop de woonkamer in en zeg gedag. Ik pak een glas water en wil weg lopen. "Die Shawn van jou, is dat echt die Mendes?" vraagt hij. Ik begin te lachen en schudt mijn hoofd. "Dat was maar een grap." Hij knikt en ik loop weg naar boven.
Ik douche vlug en kleed me om. Ik doe een panty aan en doe daar vlug een rokje over heen, ik gooi een trui over mijn hoofd ik pak een paar vans en stap er in. Ik doe mijn haar en make up nog even vlug en wacht dan geduldig tot het 7 uur is.
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...