POV DEMI
Shawn is nu twee dagen weg. Kate en ik zijn net terug van werk en zitten op mijn bed met een zak chips. Mijn telefoon gaat af en ik neem meteen op.
"Hey babe" hoor ik Shawn enthousiast zeggen. Ik krijg meteen een grote glimlach. "Heeyy." Kate prikt in mijn zij en geeft mij een knip oog. "Hoe gaat het?" Vraagt shawn. "Goed, goed." Zeg ik. Ik leg de telefoon op mijn schouder. "Ben zo terug." Zeg ik tegen Kate en loop de kamer uit.
"Sorry, wat zei je?" Vraag ik aan hem. "Wat heb je vandaag gedaan?" "Gewoon werk." Zeg ik. "Kate blijft vanavond slapen. En wat heb jij gedaan?" Vraag ik aan hem. "Ik heb zo een fotoshoot." "Mag ik foto's zien?" Vraag ik blij. "Tuurlijk, ik stuur wel een paar als we klaar zijn. Maar ik laat je wel alleen met Kate, ik spreek je snel weer." "Zeker, I love you." "Love you too, bye." "Doeg."
Een zucht verlaat mijn mond. Ik mis hem zo erg.
Ik loop terug naar de kamer en zie Kate ongeduldig wachten. "Is er geen concert waar we vanavond heen kunnen?" Vraagt Kate. Ik haal mijn schouders op. Ik vraag mama wel.
Ik pak mijn telefoon weer uit mijn kont zak en app haar.
Demi: hey mam, is er vanavond een leuk concert waar Kate en ik heen kunnen?
Ik plof naast Kate. "Laten we ff een aflevering kijken." Zegt Kate en zoekt de serie How I Met Your Mother op op netflix. We kijken er naar tot dat ik merk dat mama mij belt. "Mama belt me." Zeg ik en neem op.
"Hey lieverd." Hoor ik. "Hey mam." "Er is vanavond een concert waar jullie heen kunnen." Zegt ze. Ik grijns naar Kate en zet haar op de speaker.
"Welk concert?" Vraag ik. "Een band, Fall Out Boy." Antwoord ze. Kate pakt een kussen en drukt haar hoofd er in, vlak daarna gilt ze in het kussen. Ik grinnik. Ze is ook een idioot.
"Willen jullie gaan?" Vraagt mama. "Ja, hoelaat moet we er zijn?" Vraag ik. Kate springt onder tussen door mijn kamer. "Als jullie nou over een uurtje bij de artiesten ingang staan, dan haalt Sanne jullie wel op." "Top, thanks mam." We zeggen elkaar gedag en dan hangen we op.
"Wat is Fall Out Boy?" Vraag ik dan aan Kate. "Fall Out Boy is awesome!" Zegt ze en laat zich zelf naast mij op bed vallen.
A/N
Sorrrryyy
Ik had et druk met werk en was helemaal vergeten om een hoofdstuk online te gooien
Sorry sorry sorryXxxx
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...