POV DEMI
Shawn moet zo weer optreden. Hij gaat zo weg voor een soundcheck en nog wat dingetjes.
Shawn drukt een kusje op mijn voorhoofd. "Je wordt zo opgehaald." Shawn doet zijn jasje aan en springt in zijn schoenen.
"Is goed, tot zo." Zeg ik en knuffel hem nog even snel. Shawn gaat door de deur en ik ga weer op de bank zitten.
Laat ik mijn haar vandaag eens krullen! Ik loop naar de badkamer en zet de krultang aan.
Ik wacht even en kijk op mijn telefoon.
Kate: heeeyy girl!
Ik klik op het berichtje en reageer meteen.
Demi: heeyy
Kate: hoe gaat het?
Demi: super, en met jou?
Kate: ook! Zin om even te skypen?
Demi: jojo
Binnen een paar tellen verschijnt Kate op mijn beeldscherm. "Hey, hoe gaat het in Nederland?" Vraag ik lachend. "Het is saai zonder jou." Kreunt Kate. Ik lach. "Ik mis jou ook hoor." Zeg ik.
Ik pak mijn krultang en begin te krullen. "Zo zo, doe je je best om er goed uit te zien voor Shawn?" Vraagt ze een beetje pesterig. Ik grinnik en knik.
Kate en ik praten over van alles en nog wat terwijl ik mijn make up doe. "Zal ik deze aan doen of deze?" Vraag ik en hou 2 shirtjes voor het beeldscherm. "Die linker." Zegt ze. Ik knik.
Ik loop uit beeld en kleed me snel om.
"Kate, ik moet gaan. Spreek je later." We nemen vlug afscheid en dan loop ik naar de deur. "Demi, we moeten gaan." Zegt de man in het zwart. Ik glimlach naar hem en knik.
We lopen naar de auto en rijden naar de plek waar Shawn gaat optreden. Als we uit stappen zie ik twee mensen met een camera. Ik spring achter hem en volg hem. We zijn zo binnen, maar ik verlaat hem niet. Ik voel koude angstige rillingen over mijn rug.
"Waar is Shawn?" Vraag ik zacht. De vrouw met lang haar, die er altijd is pakt me bij mijn arm beet en trekt mij mee.
Ik kijk bang naar haar hand. "Ik ben Karla. Wacht hier." Zegt ze. Ik knik vlug. Ze zucht en loopt weg.
Met mijn trillende hand pak ik een flesje water. Ik concentreer me, maar ik krijg het flesje niet open. "God verdomme." Fluister ik, zelfs mijn stem trilt.
"Je kunt helemaal niks, zie je wel! Ik heb gelijk, ik heb altijd gelijk." Lacht hij en geeft mij een klap op mijn rug.
Ik schrik op uit mijn gedachte door 2 handen die mijn polsen vast pakken. Mijn hoofd schiet omhoog en ik kijk gelijk in de ogen van Shawn.
"Zal ik het flesje voor je open maken?" Vraagt hij lief. Ik knik. Shawn pakt het flesje en doet 'm open. Shawn doet zijn handen op mijn taille en drukt zijn lippen op mijn neus.
"Ik ben zo terug, alles komt goed." Fluistert hij in mijn oor. Een glimlach vormt zich gelijk op mijn gezicht.
A/N
HEY
Dit is een onverwachts hoofdstuk. Ik zal vertellen waaromIK STA DERDE IN FANFICTIE! HOLY SHIT
Shout out naar jullie allemaal. Ik had dit nooit verwacht. Ik deed dit voor de lol. Maar boem, ik heb bijna 10K, 349 stemmen en een gigantische glimlach. Bedankt!
Lots of love
Xx
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...