POV DEMI
Shawn Mendes staat op het Podium en ik bekijk het. Hij is ook echt wel cute. En zijn stem is fanatstich! Op een gegeven moment kijkt hij achterom en hebben we weer oog cantact. Ik glimlach en voel mijn wangen lichtjes warm worden.
Ik loop even weg en zoek mama. En dan bots ik tegen haar op. "Wat ga je doen lieverd?" "Even naar de wc." zeg ik en loop naar de wc. Zodra ik klaar ben loop ik meteen weer terug en luister ik naar There's nothning holdin'me back. Zijn stem is echt prachtig en dit nummer is heerlijk.
Shawn loopt het podium af en geeft zijn gitaar aan een man met een blauwe bandana. Er wordt een flesje naar hem gegooid die hij meteen vangt en een paar slokken van neemt. Hij draait zich om en glimlacht naar mij, ik krijg meteen daarna een knipoog van hem.
Hij fluistert wat met een vrouw die daarna naar mij loopt. Ten minste ik dacht dat ze naar mij toe zou gaan lopen, ze loopt namelijk gelijk door naar mama die naast mij staat, ik zucht en loop weg, op zoek naar iemand die ik ken. Tom zie ik nergens en Damian is ook van de aardbodem verdwenen.
Tuurlijk trap ik een doos om, ik kreun en raap het allemaal op. "verdomme" mompel ik als ik merk dat er iets kapot is. Ik doe het gewoon allemaal in de doos en doe alsof ik onschhuldig ben. "TOM!" Schreeuw ik als ik hem de hoek om zie gaan. Ik ren naar hem toe en zie dat hij praat met Shawn Mendes. Tom draait zich om en zegt iets tegen Shawn.
"Demi, ik ben even bezig." zegt hij en zegt weer iets onduidelijks tegen Shawn, en met onduidelijk bedoel ik dus half Engels half Nederlands. "In elk geval, eerst Left than Rechts and just go Rechtdoor." zegt hij, Shawn kijkt hem onduidelijk aan. "I still don't understand you, sir." zegt hij. Tom kijkt hulpeloos naar mij. "Kan jij hem terug brengen anders is hij te laat" zegt Tom, ik knik en voel dat ik ineens heel verlegen wordt.
"Hi, what's your name?" vraagt Shawn. "Demi, and yours is Shawn Mendes." zeg ik, hij knikt. "Can you speak better English then that guy?" ik grinnik door zijn opmerking en knik. "I hope so."
"Follow me, I'll bring you to the stage." zeg ik en er is geen spoortje vergelegen heid te vinden in mijn lijf.
"Why are you even here, I mean, shouldn't you be backstage or in your dressingroom?" vraag ik, Shawn lacht zachtjes en knikt. "I saw a ball and it just rolled away, but I haven't found it yet." vertelt hij, ik lach. Wat is het ook een rare vogel, die Shawn Mendes. "Wauw." grinnik ik.
"Where is your backstage pass?" vraagt Shawn. "I don't have one." zeg ik simpel. "my mom has an importent job here so I come here alot since I was little." vertelde ik aan hem. Hij knikt. "So you have met alot of famous people, haven't you?" vraagt hij en kijkt mij nieuwsgierig aan. "A few, I have once talked with Demi Lovato, Ed Sheeran and Green Day." zeg ik, Shawn blijft een paar tellen stil en we kijken elkaar gewoon aan.
"Can I have your phone number?" vraagt hij ineens een beetje verlegen, ik knik. Shawn overhandigt mij zijn telefoon en ik zet mijn nummer er in. Shawn glimlacht naar zij telefoon en doet die dan weer in zijn broek zak.
"SHAWN MENDES! What did I say about walking away? Never again, Mendes!" Zegt een vrouw met lang bruin krullend haar. Shawn knikt en volgt haar. "GOOD LUCK! HAVE FUN!" schreeuw ik nog snel naar hem voordat Shawn weer op het podium is.
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...