#49

2.4K 89 10
                                    

POV DEMI

Shawn wilt meer. Shawn's hand ligt een centimeter onder mijn bh. Ik zoen terug.

Mijn ogen springen open als ik merk dat zijn hand beweegt. Zijn vingers leiden de hand naar mijn rug en raken lichtjes mijn bh-bandje aan.

Shawn merkt dat ik onrustig word, dat kan niet anders. Shawn trekt terug en kijkt mij bezorgt aan.

"Gaat het?" Vraagt hij zachtjes. Ik hoor teleurstelling in zijn stem. Verpest ik het weer?

"Alles is oké." Zeg ik. Ik leun terug naar hem en zoen hem weer. Shawn wilt meer, het wordt misschien ook welles tijd dat ik veder ga dan kusjes en knuffeltjes.

Ik leg mijn hand in zijn nek en druk hem terug op mijn lippen. Shawn gaat weer wat lager hangen en zoent met meer passie dan ooit te voren.

Ik ga met mijn handen door zijn haar. Mijn linker zakt af naar zijn buik. Ik voel zijn sixpack door het shirt heen.

Shawn speelt met de onderkant van mijn shirt. Hij trekt terug en kijkt mij vragend aan. Ik knik en glimlach. Shawn krijgt een gigantische grijns, van hier tot Tokio.

Shawn doet mijn shirt langzaam omhoog. Als het shirt uit is voel ik gewoon dat ik rood word.

Ineens klopt er iemand op de deur. "Shit." mompelt Shawn. Hij doet snel mijn shirtje weer over mijn hoofd. "We moeten zo gaan." schreeuwt iemand door de deur. "JA!" schreeuwt Shawn geïrriteerd terug. Shawn geeft mij een vlug kusje en staat op. "Ga je mee of blijf je?" "mee." mompel ik nog een beetje verlegen. Shawn grinnikt en helpt mij met opstaan.

Ik loop naar de badkamer om mijn haar even vlug te fixen en dan vallen mijn ogen op een rode vlek in mijn nek. Mijn hand schiet naar mijn nek. "Fuck." zeg ik zachtjes. Ik doe wel alsof er niets is. "Kom je?" vraagt Shawn. "Ja." Ik pak zijn hand en laat mij leiden naar de auto.

Ik hoor de mensen om ons heen in de auto praten en discuseren over allemaal dingen die ik niet begrijp. Ik negeer het, althans, ik doe mijn best om het te negeren.

De auto stopt al snel en ik zie een grote groep mensen buiten staan. Ik stap uit en schrik van de camera's en de mensen. Sommigen zijn stil en maken gewoon foto's, andere mensen schreeuw Shawn's naam en weer andere proberen gewoon de aandacht te trekken van de mensen om mij heen.

Shawn pakt mijn hand en trekt mij mee naar binnen. " Ik moet mijn kamer in, ik ben zo terug." Shawn drukt een kusje op mijn wang en loopt een kant op.

A/N
WANT YOU BACK

Backstage Love - Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu