~heel wat glaasjes en flesjes alcohol later~
POV DEMI
"DEEEMMMIIII!!" Schreeuwt Kate door de straten van Amsterdam. Ik ren naar haar toe en spring voor haar neus. "What's up?"
"Die meiden daar," ze wijst naar een groepje meiden die een stukje veder op staan, "we gaan ze uitdagen voor supermarkt karretjes race!" Zegt ze blij. Ik knik en giechel.
We rennen naar hun toe. Kate valt onderweg, maar ik help haar met opstaan.
Als we bij de groep meiden staan tikt Kate op de schouder van een meisje met lang blauw haar.
"Hey!" Zegt Kate enthousiast. "Heeeyy!" Zegt het meisje met blauw hyper. Die zijn ook niet meer nuchter.
"Wij dagen jullie uit tot een supermarkt karretjes race!" Zegt Kate en we springen voor hun. 2 meiden beginnen te lachen, maar die met blauw haar springt ook enthousiast.
"Wat wint de winnaar?" vraagt het meisje met krullend haar. "Al het geld dat we in onze zakken hebben." zegt Kate en steekt haar handen in haar zakken. "Pinpas en creditcard telt niet mee." voeg ik toe, anders ben ik nog blut straks. De langste van de drie doet haar pet af en gooit haar geld er in. De anderen deden dat ook, dus ik moet het ook maar doen.
Kate stapt in een karretje en ik ga er achter staan. Het meisje met de krullen stapt in. Het langste meisje gaat tussen ons in staan. De blauw-harige meid gaat het karretje duwen.
"Rondje over het hele parkeerterein, de eerste die terug is wint." legt de langste uit. Wij knikken. "Drie, twee, één! GO!" Schreeuwt ze. Ik ren nog harder dan ooit te voren. Ik doe mijn best om het karretje de goede kant op te laten rijden. Gelukkig lukt dat ook. Een paar jaar geleden werkte ik nog bij een supermarkt, als wij moesten afsuiten bleven een paar mensen en ik wat langer wachten en hielden zulke racen.
We vallen bijna uit de bocht, maar het gaat allemaal goed. We rennen en rennen, ik merk dat het meisje met blauw haar echt al heel ver is. Ik trek een sprintje, maar tevergeefs.
Ik hijg als een idioot terwijl de andere meiden lachen. "Thanks for the reward, losers." lacht de langste en samen gaan ze weg.
Kate zuchr. "Kom, we gaan naar huis." ze sptingt uit het karretje en begint te lopen, ik zicht diep en ga achter haar aan.
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...