POV DEMI
"Demi, gaat het?" Vraagt hij als we op mijn bed zitten. "Ja." Zeg ik en staar voor me uit.
"Wie was dat?" "Jack." Mompel ik chagerijnig. Shawn gaat in kleermakerszit zitten. "Wat is hij van jou?" Ik hoor lichte twijfeling in zijn stem. "Niks, gewoon een sukkel waarmee mama date." Shawn kan de afschuw in mijn stem horen.
Maar in plaats van dat hij er tegen in gaat, grinnikt hij. Shawn gaat achter mijn zitten en legt zijn handen op mijn schouders. "Zin in een massage?" Zijn adem streelt mijn oor, een apart gevoel verspreidt zich door mijn lichaam. "Ja graag." Zeg ik op die zelfde zachte toon als hem.
Shawn glijdt met zijn handen in mijn shirt en kneedt in mijn schouders. Ik merk dat mijn lichaam schrikt van zijn aanrakingen. "Ontspan." Fluistert hij lief.
--
Shawn en ik liggen op bed en praten een beetje. Shawn heeft veel verteld over zijn zusje en familie.
"En heb jij een zus of broer?" Ik schudt mijn hoofd zachtjes. "Ik ben enigskind." Shawn vormt met zijn lippen een o vorm. Er valt een stilte die een beetje ongemakkelijk is.
Shawn staat op en bekijkt alle foto's die aan de muur hangen. "Aawwh, wat was je schattig." Lacht hij en wijst naar een foto. Ik sta op en loop naar hem toe. "Die foto is wel schattig ja."
Ik lach om de foto waar ik als een klein meisje onder de jam zit."Wie is dat?" Shawn wijst naar de énige foto waar hij opstaat. "D-dat is mijn papa." Mompel ik een beetje binnenmonds.
Shawn merkt dat er iets mis is en vraagt er daarom ook naar. "Niks.." antwoord ik zachtjes en ga weer op het bed zitten.
"Je kunt me altijd alles vertellen." Shawn gaat naast mij zitten en legt zijn arm om mij heen. "I know" zucht ik.
"Maar et is gewoon ingewikkeld." Shawn pakt mijn hand. Ik voel een rilling door me heen gaan, ik zou zo graag van al zijn aanrakingen willen genieten.
"Zeg het maar." Ik draai mijn gezicht zijn richting om. Ik ga et gewoon snel zeggen. Hij verdient een verklaring voor die angstaanvallen.
"Weet je nog toen ik zei dat er wat dingetjes waren gebeurd?" "Ja." Zegt hij. Ik laat zijn hand los, gewoon voor het geval dat.
"Ik heb nogal veel problemen gehad met m'n papa." Mijn ogen verlaten zijn ogen en gaan naar mijn vingers. "Wat voor problemen?" Shawn drukt met zijn vingers mijn kin omhoog en probeert oog contact te maken.
"Hijmishandeldeme." Dat kwam te snel mijn mond uit om het te verstaan. Dat valt ook wel te zien aan Shawn's vragende blik.
"Hij deed dingen."
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...