POV DEMI
Andy en ik lopen veder. Het is al donker, ik denk dat het rond een uur of 3 is. Het laatste optreden is net afgelopen. Er zijn nu nog 2 podia's met muziek, maar dat is gewoon van een dj.
De kraampjes zijn dicht en ik kan Shawn ook niet vinden. "Demi, ik ga naar de tent. Ga je mee?" vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. Ik wil Shawn vinden. "We zoeken Shawn morgen wel weer." zucht hij. Andy pakt mijn hand en trekt mij mee. Ik volg Andy naar zijn tent. Naast het terrein staan wel honderden tenten. Andy ploft bij zijn groepje op een zitzak.
"HEY DEMI!" Gilt Taylor. "Wil jij ook je haar verven?" vraagt ze enthousiast en knuffelt mij. Ik kijk naar haar blonden haren waar aan de onder kant roze verf zit. Haar haar komt tot haar schouders, dus de onderkant is het grootste gedeelte. "Ik weet niet hoor." mompel ik. "Gewoon doen! Blauw of roze of paars?" vraagt ze blij en pakt flesjes van de grond. "Uuuhhm" "Het word dus rood." Roept Kimberly. Dat was toch niet eens een optie?
Taylor zet mij op een stoel en Kimberly helpt haar met mijn haar verven. "Alleen de onder kant, hé?!" "Ja, komt goed." zeggen ze in koor. "Hier." Simon geeft mij een blikje, ik neem die dnakbaar aan en begin te drinken. Echt lekker spul.
Binnen no-time zijn ze klaar. Het ziet er best wel goed uit.
We drinken nog wat, sommige roken een beetje, maar we hebben vooral veel lol. Maar ik mis Shawn, waar is die idioot toch?
--
Een koude emmer water word over mij heen gegooit. "Jullie ook goede morgen." Mompel ik. Ik sta op en krijg gelijk een blikje in mijn handen gedrukt. "Je moet de dag beginnen met wat je het was geeindigt." Zegt Kimberly.
"Kom we gaan het terrrein op." zegt Andy die ook alweer een blikje in zijn handen heeft. We rennen met z'n alle weer het festival op. Mijn ogen vallen meteen op Shawn die zoekend om zich heen kijkt. "SHAWN!" Ik ren naar hem toe en gooi mijn armen om hem heen. "Demi." Hoor ik hem zachtjes zeggen. Hij slaat zijn armen strak om mij heen en drukt zijn lippen boven op mijn hoofd.
"Waar was je?" Vraag ik aan hem. "Ik ben jou gaan zoeken." "Ik heb jou ook gezocht, maar waar heb jij dan geslapen?" vraag ik aan hem. Shawn wijst heel droog naar de grond. Ik trek hem in mijn armen. "Dat is echt zielig." zeg ik.
"Wat heb je met je haar gedaan?" "Taylor heeft het geverfd." Antwoord ik. "Andy hielp me met zoeken, maar om 3 uur werd ik wat moe en heeft hij mij naar hun tent gebracht zodat ik niet op de grond hoefde te slapen." leg ik uit.
Ik gooi het in middels lege blikje op de grond en pak de hand van Shawn. "Zullen we wat eten?" vraag ik. Shawn knikt.We lopen naar een kraampje en kopen wat eten.
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...