#35

2.7K 89 9
                                    

POV DEMI

Shawn moppert een beetje in zichzelf en gaat daarna weer zitten. Ik durf er eerst niet iets van te vragen of te zeggen, maar mijn nieuwsgierigheid is sterker. "Wat is er?" Vraag ik terwijl mijn ogen strak op hem blijven staan.

"Demi, er staan een paar foto's van ons online." Zegt hij zonder oogcontact te maken. "Dus?" Vraag ik niks begrijpend. Shawn staart even naar het kopje koffie die voor hem staat op tafel.

"Shawn, wat bedoel je daarmee?" "Mensen weten dat je bestaat." Zegt hij en zijn complete humeur slaat over naar chagerijnig. "We hebben nog geen 24 uur iets en nu wordt alles al verpest." Shawn slaat met zijn hand tegen de muur.

"Wat bedoel je?" Vraag ik verward. Shawn kijkt naar de grond. Ik haal zorgelijk een hand door mijn haar. Is alles dan nu al kapot?

Shawn draait zich om en trapt dan kei hard tegen een andere muur waardoor er een schilderij afvalt. Ik schrik me dood en deins naar achteren. Shawn kijkt verschrikt op en snelt naar mij toe.

Ik durf hem niet aan te kijken, bang dat ik alles nu al heb verpest. Maar Shawn kijkt mij ook niet eten, hij kijkt naar onze handen waarvan de vinger toppen elkaar lichtjes aanraken. Is dit een slecht teken? Ik weet het niet..

"Zullen we ergens wat gaan eten en drinken?" Vraagt hij en zet een zwak glimlachje op. "Ja, graag." Zeg ik glimlachend.

We staan op en lopen naar de uitgang. Ik zeg een paar mensen gedag en loop dan met Shawn naar buiten. "Ik weet wel een tentje." Zeg ik. Shawn knikt. We lopen samen naar een eet tentje. We gaan op het terras zitten en wachten tot er een ober komt.

"Hoe laat gaat je vlucht morgen?" Vraag ik. "12 uur moet ik weg." Zegt hij. Ik knik, niet wetend wat ik er van miet zeggen. "Ik ga je missen." Zeg ik. Shawn knikt en kijkt mij aan. Hij legt zijn hand op mijn boven been en zucht. "Ik ga jou ook heel erg missen."

"Hallo." Een vriendelijke vrouw met lang blond haar komt naar ons toe lopen. "Zou u wat willen bestellen?" Vraagt ze vriendelijk. Ik werp een vlugge blik op de kaart en bestel dan een drankje, Shawn doet hetzelfde. "Goed, komt eraan. Willen jullie ook wat eten?" Ze glimlacht naar ons en ik kijk Shawn aan. Hij knikt en bestelt een broodje. Ik bestel ook een broodje.

A/N
Heeyy
Ik had niet zoveel tijd door school, maar hier is een klein stukje.
Xx ik

Backstage Love - Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu