POV DEMI
Shawn is inmiddels alweer aan het optreden. Ik sta backstage naar zijn stem te luisteren. Hij kijkt mij aan en het lijkt alsof hij alleen voor mij aan het zingen is.
Ik glimlach naar hem en hij knip oogt. Hij kijkt weer naar zijn geweldige fans.
Ik loop naar een tafel met allemaal flesjes water en pak er één. Er loopt een man naar mij toe. Hij draagt een donker blauw shirt met een grijs vest er over heen. "Kun je hier blijven staan, we willen graag dat shawn zich concentreert op zijn publiek en fans." Zegt hij. Ik knik.
Ik probeer hem te bekijken, wat gelukkig lukt. Hij haalt een hand door zijn haar en begint daarna te praten tegen zijn fans. Hij vertelt hoe blij hij is met hun en al het geluk dat hij heeft gehad, want zonder hun was hij niet waar hij nu was. Zo lief.
Zodra hij afloopt geeft hij zijn gitaar aan iemand en loopt gelijk door naar mij, ik loop vrolijk zijn kant op. Hij glimlacht, waardoor ik ook niks anders kan doen. "Dat was echt super." Zeg ik. Hij grinnikt zachtjes en drukt een kusje op mijn kruin.
Hij drinkt wat en loopt naar zijn kleed kamer.
"Kom jij maar met ons mee." Zegt de standaard beveiliger van Shawn en een andere man. Ik knik en loop met ze mee. Ze brengen mij naar een deur, de kleed kamer deur om precies te zijn.
"Mag ik naar binnen?" Vraag ik en leg mijn hand op de deur klinken. "Wacht heel even."
Er loopt na een tijdje iemand de deur uit en dan mag ik naar binnen. Ik knuffel hem en kus hem. "Dat was echt fantastisch!" "Dankje." Shawn tilt mij op en gaat op de bank zitten met mij op zijn schoot.
"Ik ga een snelle douche nemen, ik ben zo terug." Shawn drukt zijn lippen op die van mij en gaat een ruimte in.
Ik zit een beetje op mijn telefoon en snap met wat mensen.
Shawn is al snel terug. Zijn haren zijn nat en hangen een beetje omlaag. Ik loop naar hem toe en ga met mijn hand door zijn haar. Shawn grinnikt. "Je bent zo schattig." "Jij bent leuk." Zeg ik en geef hem een tikje op zijn neus.
Hij pakt mijn hand vast. We lopen de kamer uit en Shawn zegt ff wat tegen een vrouw.
We gaan richting de uitgang, maar nog voordat die in zicht is doet Shawn mijn capuchon over mijn hoofd. Ik kijk hem vragend aan, maar hij glimlacht gewoon heel lief naar mij.
We lopen veder naar de uitgang. Ik schrik van een flits en deins achter uit. Shawn vangt mij op. "Rustig, kom we stappen in de auto." Shawn opent de deur en ik ga er in zitten en schuif op zodat Shawn gelijk naast mij kan gaan zitten.
"Was dat-" "Trek je er maar niks van aan, je gaat er geen last van hebben." Zegt Shawn en slaat een arm om mij heen.
Ik besluit om hem maar gewoon te geloven en het te laten rusten.
A/N
AAAAHH!!!!
ER KOMT EEN NIEUW ALBUM AAN
DUS EEN NIEUWE TOUR
DUS EEN NIEUW CONCERT
DUS EEN KANS OM SHAWN LIVE TE ZIEN
Dat lijkt me dus echt geweldig. Vorige keer kon/mocht ik niet. Maaaarrrrr, de volgende keer ben ik er bij. No matter what.BEN IK DE ENIGE DE SUPER HYPER EN GELUKKIG IS?!
XX
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...