#29

3K 90 14
                                    

POV DEMI

Het is geen bezoekers uur. Lekker rustig. De zuster bracht mij net wat drinken en eten, een bekertje met thee en een bordje met brood.

De dokter vertelde mij dat ik een gebroken been heb, maar voor de rest is mijn lichaam goed herstelt in de 2 weken van mijn diepe slaap.

Mijn telefoon trilt, appje van shawn.

Shawn: hey

Demi: heeyy

Shawn: hoe voel je je?

Demi: goed

Shawn: moooii😊 ik kom snel weer langs x

Ik krijg een grijns van hier tot New York. Shawn is echt vet lief.

Demi: yeay🎉

--

We zijn een dag veder en de dokter vertelde mij dat alles goed is. En met een beetje geluk mag ik morgen naar huis. Eindelijk!

"Heeyy!!" Kate komt blij mijn kamer in en geeft mij een knuffel. "Hoe gaat et?" Ze pakt de stoel die aan de andere kant van de kamer staat en gaat naast het bed zitten.

"Goed, en met jou?" Vraag ik en kijk haar aan. Er verschijnt een gigantische grijns op haar smoel. "Okay, vertel het. Wat is er aan de hand?" Vraag ik blij en begin zelf ook te stralen.

"Ik ga vanavond op date met een jongen." Zegt ze blij. Ze pakt haar telefoon en laat mij en jongen met zwart haar en blauwe ogen zien. "Nice, lekker gescored." Zeg ik blij en ik geef gaar een high five. Ze knikt en bloost een beetje.

"Hij heet Andy en is echt super aardig. Ik heb hem ontmoet op een feest." Ze lacht als een kleinkind die snoep krijgt, zo lief. "Ik blijf dus niet te lang want ik heb nog een nieuwe jurk nodig voor vanavond." Legt ze daarna uit. Ik knik.

Ons gesprek volgt over koetjes en kalfjes totdat ze het onderwerp Shawn op brengt.

"Dusss, jij en Shawn??" Ze kijkt me met een pedo-face aan waardoor ik kei hard begin te lachen. "Vrienden." Mompel ik.

"With benefits?" Vraagt ze en geeft mij een plagerig tikje.

"Al gezoend dan?" Hoofdschuddend kijk ik naar mijn vinger toppen.

"Gekust dan?" Nu knik ik hevig. "Aaawwh je bloost!!" Schreeuwt ze. Ik sla mijn handen voor mijn wangen. Er groeit een glimlach op mijn gezicht als ik denk aan die kus.

Er komt een 'ping' geluid van Kate's telefoon. Ze begint meteen te grijnzen en kijkt mij aan. "Ik ga, spreek je snel weer." Ze knuffelt en loopt weg.

"Veel plezier zo." Zegt ze nog vlak voordat ze de deur achter haarzelf dicht slaat. Ik snap dus ff niet wat ze daarmee bedoelde.


A/N
Weer een update.
Ik moest vandaag om 7 uur beginnen met werk tot 1. Ik was kapot na die tijd. En ik had pauze met een paar mensen die ik niet echt ken dus ik kon toen mooi schrijven.
Love y'all
Xx

Backstage Love - Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu