#61

2.1K 86 2
                                    

POV DEMI

Shawn en ik lopen over het trein station van Brussel. We hebben 1 nacht in een stadje in Frankrijk geslapen en zijn naar België gegaan. In de ene hand heb ik mijn koffer en in de andere heb ik Shawn vast.

Ik kijk naar Shawn. Hij heeft de capuchon van zijn vest over zijn hoofd en draagt een zonnebril. Ik zucht. Dit kan niet voor eeuwig duren. "Shawn." Hij kijkt mij vragend aan. "We moeten misschien terug." Zeg ik. Hij zucht en trapt tegen een blikje op de grond. "Weet ik."

"Daar is een telefoon, kun je niet iemand bellen?" Ik wijs naar een telefoon die hangt aan de muur. Hij knikt. We lopen naar de openbare telefoon en ik geef Shawn een handje vol klein geld. Hij gooit er wat in en toetst een nummer in.

Ik neem wat afstand. Ik weet namelijk niet wat ik moet doen. Shawn begint ineens te schreeuwen. Ik loop naar hem toe en probeer hem te kalmeren, gelukkig werkt dat.

Ik vang een deel van het gesprek op. Het lijkt er op dat we in de problemen zitten. Ik kijk naar de grond, dit is allemaal mijn schuld.

Een vinger onder mijn kin lift mijn hoofd op, ik zie Shawn. "Morgen word ik opgehaald en moet jij naar huis." Zegt hij. Ik knik begrijpelijk. Er valt een stilte, maar mijn gedachtes vliegen van links naar rechts.

Vindt hij mij nog wel leuk? Heb ik het verprutst? Is dit allemaal mijn schuld? Wat hierna? Gaat het uit? Wat gebeurt er met mij? Wat gebeurt er met hem?

"Demi, we hebben vandaag nog." Zegt hij zacht. "Laten we iets leuks doen." Voegt hij er aan toe. Ik glimlach en knik. We lopen hand in hand een kant op.

We gaan eerst ergens eten en lopen daarna door een winkel straat. Ik kijk naar de kleding om mij heen.

Ineens zie ik de jurk die ik een maand geleden ook zag, maar toen was de winkel dicht. Rennend ga ik de winkel in en trek Shawn mee, waardoor hij opschrikt uit zijn gedachtes.

Ik pak gelijk het jurkje uit het rekje en loop naar de pashokjes. Ik kleed me om en stap daarna er uit. Shawn glimlacht super erg. "Je bent prachtig." Zegt hij. Shawn pakt mijn hand en laat mij een pirouette draaien. "Net een prinses." Zegt hij.

"Ik ga deze kopen!" Zeg ik enthousiast. "Moet je doen, hij staat je echt goed." Complimenteert hij. "Dankje." Giechel ik. Ik loop het pashokje in en loop naar de kassa.

"Je bent je koffer vergeten." Lacht Shawn. Ik zucht. "Wil jij even in de rij blijven? Dan haal ik even mijn koffer op." Shawn knikt en pakt mijn jurk over.

Ik loop terug en pak mijn koffer. Als ik weer bij de kassa sta zie ik Shawn naast de kassa staan. Ik loop naar hem toe. "Hoezo sta je hier?" "Een medewerker herkende me en ik mocht even snel afrekenen bij deze kassa." Zegt hij wijzend  naar de kassa die dicht is. Ik rol met mijn ogen. "Ik betaal je terug." Zeg ik. Hij schudt zijn hoofd. "Het is een cadeautje."

We lopen veder. Ik zie een telefoon winkel. "Misschien is het handig als we er eentje hebben." Zeg ik wijzend naar de winkel. Shawn knikt.

A/N
Normaal gooi ik er eentje op vrijdag online maar ik had het nogal druk waardoor ik het was vergeten. SORRYY
Ik hoop dat jullie hey hoofdstuk leuk vinden! En ook dat jullie lost in Japan geweldig vinden!!!
Xx

Backstage Love - Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu