#83

1.7K 65 7
                                    

POV DEMI

"Lana, dit is Demi. Demi, dit is Lana." Zegt Shawn. "En jullie zijn-" "Een stel." Kapt Shawn haar af. Ik glimlach naar haar. Ik zie hoe haar ogen een beetje nat worden.

"Shawn, zin om een ijsje te halen? Dezelfde als vroeger." Lana went zich naar Shawn en keert mij de rug toe. "Ja tuurlijk." "Demi, jij moet ook mee." Zegt ze vrolijk. Lana springt op en trekt ons mee.

Ze stapt op de fiets en Shawn ook. "Spring maar achter op." Glimlacht hij. Als hij lacht kan hij soms zo knap zijn. Ik spring achter op en hou me goed vast aan hem.

Ik hoor de twee vrolijk lachen en heel veel blij kletsen. Ik denk dat ik me er beter even niet tussen kan wurmen, die twee hebben elkaar heel lang niet meer gezien.

We zijn al snel bij een winkeltje waar we naar binnen gaan. Shawn en Lana worden vrolijk begroet. "En wie is dit?" Vraagt de man met een snor. "Demi, ze is mijn vriendin." Shawn slaat zijn arm om mij heen en drukt eeb kusje op mijn hoofd, ik bloos zachtjes. "Ik ben James." Zegt de man. "Hai." Zeg ik vriendelijk.

"Dus wat voor ijsje wil je, Demi?" "Uuhmn doe maar nutella." James doet de bolletjes op een hoorntje. "Alsjeblieft. En wat willen jullie? Hetzelfde als altijd?" De twee knikken. De man maakt trots de ijsjes en geeft die dan een voor een aan Shawn en Lana. "Hier, hou de rest maar." Lana legt een briefje van 10 op de balie en huppelt de winkel uit. Wij volgen.

Backstage Love - Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu