#53

2.4K 84 4
                                    

POV DEMI

"Hier is het." Zegt shawn. Ik kijk om me heen. "Een kleding winkel?" Vraag ik. "Tja, ik denk niet dat er nog een jurk in die koffer zat. Dat ding is zo ligt als een veertje." Grinnikt hij. Ik zucht. Ik had bijna alles er uit gehaald.

Ik loop de winkel veder in en kijk tussen de rekken. De ene jurk is leuker dan de ander. Maar geen één leek echt mijn stijl.

"Wat dacht je van deze?" Vraagt Shawn. Ik draai me om en zie dat hij een groene jurk vast heeft. Ik knik.

Ik loop naar het rek waar hij bij staat en ik zie meteen leuker jurken.

Na 3 jurkjes uit gekozen te hebben loop ik naar de pas kamer. Ik trek als eerste een witte jurk aan. Die komt tot net boven mijn knie. 

Ik gooi het gordijn open en zie het hokje tegenover mij hetzelfde doen.  Shawn staat daar in een korte rode jurk. Ik begin kei hard te lachen. "Staat je goed." grinnik ik. Shaw knikt en doet een modellen pose. ik juich als een idioot "SEXYY!!" Schreeuw ik. Shawn lacht.

"Jij ziet er wel goed uit." zegt hij. Shawn legt zijn handen op mijn heupen en wilt mij kussen. Ik proest het uit van het lachen. "Sorry, maar dit kan ik niet serieus nemen." lach ik.

--

"Kleed je om, er is vanavond een festival en ik denk dat wij wel een feestje kunnen gebruiken." zegt Shawn. Ik glimlach.

Onze telefoons gaan tegelijk af. We zuchten. Iedereen blijft maar bellen. "Ik ben er klaar mee." zeg ik. Ik pak mijn telefoon en kijk naar het scherm. Mama. Zal ze mij missen?

"Niet opnemen, dan kunnen  ze er makkelijker achter komen waar we zijn." zegt Shawn. ik knik naar hem. Ik gooi mijn telefoon op de grond en trap er op. "Dit gaat niet verpest worden." Ik druk mijn lippen kort op die van hem. "je hebt gelijk." mompelt hij. Shawn doet het zelfde met zijn telefooon als ik net deed. 

Ik doe een korte broek aan met een T-shirt. Ik gooi een rugzak over mijn schouders, daar zit het geld in en twee vestjes. Shawn draagt ook een short, maar hij heeft een blouse aan met korte mauwen.

"Let's go.' Shawn gooit de deur achter ons dicht. We lopen naar het busstatation en zien al heel wat mensen die er uit zien alsof ze ook naar het festival gaan. Shawn en ik kijken elkaar even aan. Ik verdwaal bijna in zijn mooie ogen, totdat een diepe mannen stem mij uit mijn gedachte haalt.

"Dus jullie gaan ook naar het festival?" vraagt de stem. Ik draai me om en zie een jongen met donker haar en een paar tattoos. "Ja." zeg ik tegen hem. Een groepje komt achter de jongen staat. "Andy, wie zijn dit?" vraagt een jongen met lang haar. De jongen met zwart haar, die dus Andy heet, kijkt mij vragend aan. "Demi." zeg ik. "Shawn." zegt Shawn en slaat een arm om mij heen. "Ik ben Andy, dit is Ashley, Kimberly, Taylor en Simon." zegt Andy, hij wijst naar de 2 jongens en 2 meisjes naast hem. "hey."zeg ik.

"Kunnen jullie wel een beetje Spaans?" Vraagt Andy.

A/N
Heeeyy
Even een raar vraagje
Heeft iemand een kaartje over voor het 5SOS concert die hij/zij aan mij zou kunnen/willen geven? Zou je me dan een berichtje kunnen sturen? Tuurlijk betaal ik die gene terug.
Xx

Backstage Love - Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu