POV DEMI
Ik zit zoals vaak in de Ziggo Dome. Ik praat een beetje met Damian, die pauze heeft, en drink van mijn koffie. Shawn is iets anders aan et doen, alleen ik heb geen idee wat. Zal wl.
"Ik hoorde dat jij en Shawn Mendes erg close zijn, klopt dat?" vraagt Damian een beetje verlegen. "We zijn vrienden, ja." zeg ik en word zelf ook een beetje verlegen. "Oke, leuk." mompelt hij. ik knik.
De deur vliegt open en ik zie mijn moeder naar binnen lopen. "Demi, kom je mee?" vraagt ze, Ik sta op en zeg Damian gedag.
We lopen pratend en lachend met mama naar buiten. Ineens krijg ik een appje van Kate.
Kate: Zin om vanavond te zuipen en daarna te feesten?
Demi: jo! hoe laat?
"DEMI!" Schreeuwt mama. Ik hoor een toeter, een harde klap volgt. En dan zwart.
Ik zie licht, wit licht. Ik knijp met mijn ogen en merk dan dat ik lig op iets zachts. Alles wordt langzaam scherp. "Demi?" hoor ik iemand zeggen en een hand knijpt in mijn hand, ik link die persoon meteen aan mama. "Kate!" Ik hoor meerdere voet stappen en dan begin ik alles scherp te zien.
Mama en Kate staan naast mijn bed, ik mis 1 persoon voor mijn gevoel nu: Shawn.
"Hai lieverd, hoe voel je je?" vraagt mama. Ik open mijn mond maar krijg er met moeite geluid uit. "Shawn?" Kate giechelt meteen. "Hij haalt koffie, hij is er zo." zegt Kate.
Een glimlach verschijnt op mijn gezicht, maar daarmee knalt er ook kei harde hoofdpijn in mijn hoofd. Ik schiet als reflex meteen met mijn hand naar mijn hoofd. "Gaat het wel? Ik haal wel even een dokter." ratelt mama en loopt weg.
"Wat gebeurd?" ik wou vragen wat er is gebeurd maar ik krijg niet veel uit mijn mond. "Demi, doe rustig. Je hebt een ongeluk gehad en was daardoor 2 weken buiten bewustzijn." zegt Kate en legt een hand op mijn schouder. "Je stem moet weer even bij komen." Ik knik en zucht. Kut zooi.
A/N
Heeeyy
Hier is extra hoofdstukje nummero 2
Happy Christmas Eve
Xx
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...