POV DEMI
Shawn is hier nog een nacht blijven slapen en daarna sliep hij gewoon weer in zijn hotel. In de afgelopen week hebben we veel leuke dingen gedaan: naar de bios, ijsjes eten en nog meer van dat soort dingen, maar vooral veel in zijn hotel kamer gehangd, film kijken en muziek luisteren en af en toe wat drank er bij.
Shawn gaat over 4 dagen helaas weer weg. Ik baal er echt heel erg van. Hij is op dit moment de enige jongen die ik compleet vertrouw. En dat is nieuw.
Hij vroeg of ik vanavond met hem uit eten wou, ik zei natuurlijk ja.
Ik krul mijn haar en trek mijn panty aan met een leuk shirtje en een rokje. Daar onder doe ik hoge laarzen die tot mijn knie komen. Ik doe mijn ketting om en smeer snel een beetje make up op mijn hoofd.
Ik loop naar beneden en ga naast mama op de bank zitten.
"Ga je nou weer naar die Shawn?" Vraagt Jack achterlijk. "Ik mag die Shawn wel." Zegt mama met een glimlach. Ik glimlach ook naar haar en geef Jack een arrogante blik.
"En dan ga je zo naar hem, met die outfit?" Vraagt hij iets arroganter dan de blik die ik hem net gaf. "Ja." Zeg ik kortaf. Ik sta op en pak een kauwgompje uit de mentos bak in de keuken.
Als ik de deur bel hoor verschijnt er een brede glimlach op mijn gezicht. Ik ren naar de deur. Ik strijk nog vlug mijn rok glad met mijn handen en dan doe ik de deur open.
"Hey." "Hey beautiful." Shawn pakt mijn hand en drukt er een kusje op. Ik focus me op shawn en probeer nergens anders aan te denken. Gelukkig lukt dat ook. Ik glimlach breed en voel mijn wangen lichtjes blozen.
"Je ziet er knap uit." Zeg ik tegen Shawn en doe de kraag van zijn blouse goed recht. Hij grinnikt lief. "Dankje."
We lopen naar zijn auto waar weer die man zit en ons naar een restaurant rijdt. Terwijl we in de auto zitten voel ik hoe Shawn voorzichtig mijn hand aanraakt, en na een paar tellen pakt hij mijn hand vast. Mijn ogen schieten naar onze handen, en ik glimlach. Ik hoor een zacht zuchtje en kijk meteen naar Shawn die blij kijkt naar mij.
Al snel zijn we bij het restaurant en stappen we elk uit. Het is een klein restaurantje aan de rand van de stad.
We lopen naar binnen en ik merk dat het leeg is. "Ik heb er voor gezorgd dat we wat privacy hebben." Zegt hij en lacht.
Ik ga zitten en merk dan dat Shawn mijn stoel aan schuift. "Dankje." "Alsjeblieft." Shawn gaat tegen over mij zitten en kijkt mij diep in mijn ogen. Ik hoor zachtjes perfect van Ed Sheeran op de achtergrond.
"Hoe heb je dit kunnen regelen?" Vraag ik ongelovig. "Tja.." mompelt Shawn. "Gewoon regelen." Zegt hij een lachje ontsnapt uit zijn mond.
"Wat zouden mevrouw en meneer willen te drinken?" Vraag een man met den schort om. "Een rode wijn graag." Zegt shawn. "Een rosé alstublieft." Bestel ik zonder mijn ogen van die van Shawn te halen.
We glimlachen naar elkaar en nu pas valt het me op hoe mooi Shawn's ogen zijn.
Na een tijdje ontstaat er een goed gesprek en vertelt Shawn van alles en nog wat over hoe zijn carrière is begonnen en hoe hij kwam waar hij nu is. Hij vertelt het met zoveel passie dat ik er gewoon ook een gigantische glimlach van krijg.
A/N
Heeeyy
Was ziek afgelopen paar dagen dus heb heeeeel veel kunnen schrijven!
Dit weekend komen 2 hoofdstukken online voor kerstmis❤
Love you all
Xx
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...