#81

1.9K 66 7
                                    

POV DEMI

Shawn pakt zijn gitaar en gaat naast mij zitten. "Sunrise with you on my chest. No blinds in the place where I live. Daybreak open your eyes. 'Cause this was only ever meant to be for one night. Still, we're changing our minds here. Be yours, be my dear. So close with you on my lips.Touch noses, feeling your breath. Push your heart and pull away, yeah. Be my summer in a winter day love. I can't. see one thing wrong. Between the both of us. Be mine, be mine, yeah. Anytime, anytime."

Ik kijk hem aan en zie dat hij echt zijn best doet. Het klinkt nu al zo ontzettend mooi. Shawn zingt veder en het is zo perfect.

Terwijl hij geconcentreerd veder speelt en zingt, geniet ik van elke perfecte noot. Na weer een refrein kijkt hij mij heel lief aan.

"Every time I see you baby I get lost. If I'm dreaming, baby, please don't wake me up. Every night I'm with you I fall more in love. Now I'm laying by your side. Everything feels right since you came along. I'm thinking baby."

Ik hou zoveel van hem! Shawn zingt nog een stukje en dan is het liedje klaar. Ik vlieg hem om zijn nek en druk overal kusjes. "Ik hou zo ontzettend veel van jou." Ik veeg vlug ee traantje af in zijn shirt. "Ik hou ook van jou."

--

"Pak je je tas in? We vliegen  morgen al." Zeg ik tegen Shawn die op z'n luie reet zit. Hij trekt me bij mijn arm op zijn schoot. "Eerst gaan wij samen deze film kijken, dan pakken we onze spullen daarna gaan we slapen." Zegt Shawn. Ik knik.

Ik nestel me tegen hem aan, lekker warm. "Is deze film goed?" Ik knik. "Lig je lekker?" Weer knik ik. Dit is perfect.

Backstage Love - Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu