#47

2.6K 95 7
                                    

POV DEMI

Shawn zingt als een engel, het maakt me rustig. De fans gillen met hem mee. Het is een prachtig gezicht.

Na het concert pakt Shawn mijn hand en trekt mij naar zijn kleedkamer. Ik ga op een bankje zitten. Shawn gooit een flesje water naar mij. "Danku." Zeg ik en open 'm.

"Het gaat al beter zie ik." Shawn slaat zijn arm om mij heen. Ik knik. "Mooi." Zijn zachte lippen zijn voor een paar milliseconden op mijn wang.

"Ik ga hier even douchen, ik ben zo terug."

--

Shawn en ik zijn inmiddels ergens buiten. Er is prachtig uitzicht. Een koude bries glijdt langs mijn huid. Waardoor kippenvel zich binnen enkele seconden verspreidt.

"Heb je het koud?" Vraagt Shawn. Ik knik. "Een beetje." Shawn gooit zijn jas over mijn schouders. Hij hangt zijn arm om mij heen. "Beter?" "Beter."

We staren nog even naar het mooie uitzicht. "We kunnen anders ook wel terug gaan." Ik knik.

We praten een beetje en lopen onder de sterren hemel naar het hotel.

We kleden ons om. Ik val naast Shawn op bed. Ik druk het nachtlampje naast mij uit en zucht. Het was weer een top dag.

--

Ik schrik wakker uit een nachtmerrie. Ik merk dat ik een paar zweet druppels op mijn voorhoofd. Ik draai me op mijn rug en staar naar het plafond.

"Gaat het?" Hoor ik zachtjes naast mij. "Ja." Mompel ik. "Had je een nachtmerrie?" Vraagt hij dan. Weer mompel ik ja.

Plotseling voel ik twee handen om mij heen. Binnen no-time lig ik boven op Shawn.

"Ik hou van je." Fluistert hij. Mijn lippen krullen omhoog en mijn wangen worden warm. "Ik hou ook van jou."

Shawn kust mij zachtjes en subtiel op de lippen. Ik glimlach klein en kus hem terug. Zijn zachte lippen zijn perfect, ik zou niks willen veranderen.

Dit is perfect.

Backstage Love - Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu