POV DEMI
"Schatje, ga jij alvast backstage staan? Ik kom zo, moet nog even snel een reclame bureau bellen." en met die woorden verlaat mijn mama mij in de grote drukte. Ik zucht, zal ze ooit een keer vrij zijn? Denk het niet.
Ik loop door de gangen en ga backstage zitten naast een man die aan het bellen is. Veder op zitten 3 meisjes die backstage pasjes hebben. Backstage is wel leuk enzo hoor, maar om nou honderd euro uit te geven aan zulke plekken? Front row vind ik leuker.
Ik staar een beetje voor mij uit tot dat ik een bekend gezicht zie; Sanne. Ze is de schoonmaakster hier.
"Hey Sanne!" Roep ik en loop naar haar toe. "Heyhey!" Roept ze terwijl ze druk bezig is met gemorst drinken schoon te maken. "Is het goed als we na de show praten, ik moet nog heel wat doen." zegt ze, ik knik en loop weer naar een kruk waar ik op ga zitten. Dan maar even een beetje op twitter kijken.
Ineens zie ik een grote groep aan komen lopen, ze praten veel, in het engels. Dat zal wel de artiest zijn. Shawn Mendes zou vanavond komen, toch?
Ik draai me om naar de drie meisjes, op hun shirt staat Shawn Mendes. Ik had gelijk dus. Ze beginnen gelijk zachtjes te gillen en helemaal te stralen, best wel schattig.
Ik kijk nieuwsgierig naar de groep mensen en al snel valt een lange jongen op. Shawn. Hij draagt een mooie blouse en een zwarte broek. Een gitaar hangt om zijn nek maar die zet hij al vlug neer. Ik bekijk zorgvuldig naar hem en volg elke stap die hij zet. Ik lijk wel betoverd.
Ik schudt het van me af en kijk weer naar mijn telefoon, maar ik hou mijn aandachtig daar niet lang. Ik kijk al vlug weer naar de knappe jongen die een paar meter van mij verwijdert is, en dan merk ik dat hij ook even naar mij kijkt. We hebben als snel oog contact, hij glimlacht een beetje en dan kijkt hij weer weg.
Ik heb een berichtje van Kate, we zijn al vrienden zolang ik me kan herinneren.
Kate: bij welk concert ben jij nou weer?
Demi: Shawn Mendes
Kate: HOLY CREP!!!
Demi: hahaha hij staat hier een paar meter voor mij
Kate: Damn Lucky bitch. Is ie net zo knap daar als op foto's???
Ik lach zachtjes door haar op merking. Ik kijk op naar Shawn, jup, hij is knap.
Demi: knapper
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...