#15

3.7K 115 9
                                    

POV DEMI

Ik word wakker en zie dat ik een shirt draag van shawn en ik lig op het bed, Shawn ligt op de bank. Ik loop naar hem toe. Hij is erg schattig, maar het is ook wel weer zielig dat hij op de bank ligt.

Ik loop de badkamer in en bekijk mezelf. Ik gooi wat water in mijn gezicht en doe mijn haar in een staart. En dan loop ik terug. Ik trek mijn broek aan en ga dan naar Shawn. Ik schud hem zachtjes wakker. "Goede morgen." glimlach ik. Zijn oogjes gaan langzaam open, hij glimlacht en gaat daarna met zijn hand door zijn haar. "Goede morgen." momeplt hij en gaat langzaam recht op zitten. 

"Hoe voel je je? Heb je een kater?" vraag ik en ga naast hem zitten. "Jij dronk meer dan mij." lacht hij, ik grinnik een beetje.

"Heb jij nergens last van?" "nee." antwoord ik simpel. "Maar jij had echt niet op de bank hoeven slapen, ik dacht dat ik op de bank zou slapen." zeg ik, Shawn knikt. "Klopt, maar ik kon niet slapen met het idee dat jij op de bank lag dus tilde ik je in bed en ging ik op de bank liggen." zegt hij, ik word een beetje warm van binnen. "Dat is echt heel lief, Shawn." zeg ik. Hij blijft even stil, ik knuffel hem dankbaar. 

"Wil je douchen?" vraagt hij dan, ik schud mijn hoofd. "Doe  ik vanavond wel." "Ik ga dan nu even vlug douche, ben zo klaar." zegt hij.

Zodra Shawn in de badkamer verdwijnt kleed ik me vlug om in mijn normale kleding. Ik app Kate dan maar, aangezien ik niks beters te doen  heb.

Demi: ey Kate, je raadt nooit wat ik vannacht heb gedaan

Ze reageert niet, waarschijnlijk slaapt ze nog ofzo. Dan plan B! Instagram checken.

Het bed deukt naast mij ineens in, Shawn! "hey, wat doe je?" vraagt hij. "Beetje op insta kijken." 

"Heb je zin in ontbijt? Want ik sterf van de honger." zegt hij en klopt op zijn buik, ik knik grinnikend. "top, dan bestel ik wat." Shawn bestelt vlug room service en ik werp vlug mijn laatste blik op instagram voordat ik mijn telefoon weg doe.

"Kijk eens." zegt Shawn, ik kijk op en dan merk ik dat Shawn een foto maakt van mij. "serieus Shawn?" lach ik. "Ik film!" lacht hij, ik grinnik en loop op hem af. "Mendes, stop daar mee." lach ik, Maar hij gaat op de bank staan en houdt de camera op mij gericht. "Shawn." zucht ik met een zacht giecheltje. "Ik zie er niet uit nu." lach ik en kan de mobiel bijna pakken maar dan springt hij van de bank af. Ik steek dan maar heel mainstreem mijn tong uit.

"Strike a pose, beautiful!" roept hij dan lachend. Ik doe mijn handen in mijn zij en begin te lachen. "Model!!!" roept hij dan, ik begin te lachen. "Jij bent hier het model!" lach ik. Shawn doet zijn mobiel dan in zijn kont zak en loopt naar mij toe. "Zijn handen gaan langzaam naar mijn heupen. "Jij bent de aller mooiste." zegt hij een beetje hees.

Oke, nu niet in paniek raken. Hij raakt gewoon mijn heupen aan. Shawn gaat me geen pijn doen.

Helaas kan ik me niet rustig houden als hij met zijn vingers over mijn wang aait en met zijn andere hand vlak boven mijn kont zit. Ik sla hem weg en loop naar de andere kant van de kamer. Ik begin zwaarder te ademen en flashbackes spelen zich af voor mijn ogen. Waarom nu verdomme?!

Ik zak in elkaar op de grond en ik kan het niet. Ik word gek.

Ik voel een hand die mij recht op helpt zitten. "Rustig, er is niks aan de hand, ik ben bij je." hoor ik Shawn zeggen. Ik voel me wel een beetje schuldig nu, maar er gebeurd te veel om me dat te realiseren nu.

Beelden die ik liever wil wissen vliegen door mijn gedachtes, de gevoelens komen terug. 

Dan hoor ik een andere stem. "Hey meisje, rustig. Alles komt goed. Er zal niks gebeuren." maar ook deze stem haalt mij niet uit deze aanval.

"Demi, haal even rustig adem. Doe maar met mij mee." Dat is Shawn's stem weer. "In door je neus." zegt hij ik probeer het, maat het gaat mis. "Probeer je adem wat langer vast te houden."

"Weer in door je neus, even vast en dan uit door je mond." zegt hij. Na dat een paar keer te herhalen word ik eindelijk weer rustig.









Backstage Love - Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu