POV DEMI
Ik word wakker door de zon die in mijn ogen schijnt. Ik lig boven op Shawn en ik voel zijn warme armen om mij heen. Ik besef me ineens weer dat hij geen shirt aan heeft. Ik giechel en rol van hem af. Ik zie dat Andy al wakker is, hij staat een paar meter veder op te roken.
Aangezien al het drinken hier alcohol bevat pak ik 2 blikjes bier. "Goede morgen." Ik geef hem een blikje en hij neemt 'm dankbaar aan. Andy slaat een arm om mij heen. "Nog een pilletje?" vraagt hij vriendelijk en heeft al een pilletje in zijn hand. Ik voel een hand die aan mij trekt. Mijn neus wordt ineens gedrukt in een blote borst. Ik duw mezelf los en zie dan Shawn.
"Je moet geen drugs aannemen." mompelt hij in mijn oor. Ik knik. "Maar daar word ik rustig van. Ik dacht dat ik leuker was al ik geen stoornis heb." "Heb je niet nodig, ik bescherm je en je bent leuk zoals je bent." Shawn drukt een kusje op mijn kruin. "Blijf gewoon van die troep af, oke?"
"Ze kan prima zelf kiezen wat ze wilt." Andy komt er ineens tussen staan en duwt Shawn van mij af. "Je mag dan wel haar vriendje zijn, maar je bent niet haar baas." Schreeuwt hij. Ik deins naar achteren. "Jij geeft haar drugs, wie is hier nou slecht bezig?!" Schreeuwt hij terug. Shawn geeft Andy een harde duw. "Ik zorg er tenminste voor dat ze zich beter voelt." Andy duwt Shawn die bijna achter over valt. Shawn duwt Andy kei hard, maar hij weet nog maar net te blijven staan. "Ze voelt zich beter bij mij!"
"Laat haar dan zelf kiezen!" Schreeuwt Andy en wijst naar mij. Ik kijk met grote ogen naar de twee jongens voor mij. "Wat?" Vraag ik zachtjes. "Shawn of mij?" Vraagt Andy. Ik kijk met grote ogen naar hem.
De gene die mij laat kiezen tussen Shawn en mijn vrienden, valt zelf af.
"Shawn." Zeg ik vast besloten. "Hij zorgt er niet voor dat die stoornis weg gaat hoor." Zegt hij en duwt Shawn. Andy wilt weg lopen, maar Shawn houdt hem tegen. "Zeg sorry tegen Demi." Shawn knijpt in zijn boven arm. "Sorry voor als ik je bang heb gemaakt." Mompelt hij.
Andy pakt zijn sigaret en drukt die uit op de hand van Shawn. Hij trekt zijn hand terug. Ik stap vlug op hem af en kijk naar zijn hand. "Blijf met je poten van anderen af." Spreekt Andy hem toe met afschuw en loopt weg.
Shawn heeft een rode plek op zijn hand. "Kom, we gaan naar de ehbo."
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...