POV DEMI
Ik word langzaam wakker en kijk op de klok naast het bed. Het is alweer 11 uur. Ik kijk naar mijn ander kant en zie dat Shawn al niet meer in bed ligt. Vlug spring ik uit bed en doe ik wat kleding aan.
We zijn 2 dagen veder en hebben het erg gezellig. Lana en ik zijn ook erg hecht geworden. Ze is erg aardig en grappig. We hebben samen geshopt en nog veel meer andere leuke dingen.
Als ik de trap af loop zie ik Shawn daar staan met Lana. Ze lopen naar de bank en beiden hun haar is nat. "Net gedoucht?" Vraag ik en ga naast hun zitten. "Goede morgen schoonheid." Ik bloos door zijn woorden.
"Lana en ik hebben hard gelopen en daarna even gedoucht." "Niet samen hoor." Voegt Lana vlug toe, ik grinnik. "Dat verwacht ik ook niet hoor." Shawn drukt een kusje op mijn voorhoofd. "Ik zou niet durven."
"Zullen wij tweetjes vanavond uit eten?" Vraagt Shawn en doet een plukje haar achter mijn oor. Ik knik. "Lijkt me leuk."
"Stop met klef doen, ik wil nu alle verhalen horen van je tour! Ik was er namelijk het laatste deel niet bij." Zegt ze. Ik kijk haar niet begrijpend aan. Ging Lana een stukje mee op tour?
"Ik en Shawn waren een stel, hij nam mij overal mee naar toe. Maar toen ging et uit, maar we bleven vrienden. Ik ging toen mee met zijn afgelopen tour, maar ik moest terug voor een studie die ik wou doen." Legt ze uit. "Hie gaat et met je studie?" "Ik ben gestopt." Zegt ze met een grijns op haar gezicht. "Gewoon je derde studie diw je niet afmaakt." Lacht Shawn. "I know, don't judge me."
"Dus jullie waren een stel?" Vraag ik met grote ogen. Lana knikt en grinnikt. "Dat nooit weer. Shawn is een schat, maar niet mijn type." Een licht jaloers gevoel bekruipt mij. "Ik ben zijn type niet, dus wees maar niet jaloers." "Klopt." Bevestigt Shawn met een lieve glimlach.
"Dat was ook te merken, je zoende iemand die het licht deed tijdens je show." Lacht ze. Mijn ogen spreiden wijd open en ik kijk verbaasd naar Shawn, hij krijgt zelf een rood kleurtje. "En die show daarna stond je weer met een ander." Lacht ze door. Zal Shawn dat bij de volgende tour ook doen?
"Liefje?" Ik kijk naar Shawn hij pakt mijn handen beet. "Ik zou-" "Hij zou jou dat vast niet aan doen." Kapt ze hem af. Hij knikt en kust mij.
"Shawn en ik zijn beter als vrienden, dus wees niet jaloers, oke?" Ik knik naar Lana, ze geeft mij een vriendelijke glimlach.
A/N
heey, I know. Heel lang geen update. Laten we het erop houden dat ik het druk heb en even in de put zit. Maar ik ga nu alle hoofdstukken die ik heb online gooien. I hope you'll enjoy.
Xx
JE LEEST
Backstage Love - Shawn Mendes
FanfictionDemi's moeder is eventmanager en werkt onder andere voor mojo, een bedrijf dat veel concerten regelt. Demi groeit daardoor haast op in de ziggo dome. soms ontmoet ze artiesten, en zo ontmoet ze per ongeluk op een rare manier Shawn Mendes. Demi is 17...