#75 + winnaar rol

2K 77 5
                                    

POV DEMI

"We mogen wel wat later komen, dus rond een uur of 8." Zegt Shawn lief. Ik knik. "Laten we even ergens wat gaan eten." stelt hij voor. Ik knik.

Vandaag is het interview, ik ben er nog al heel erg zenuwachtig voor.  Mijn handen trillen al bijna de hele dag. Ik had zelfs een nachtmerrie van nacht en niet zomaar een nachtmerrie zoals normaal. Ik droomde over mijn papa. Hij kwam ineens de studio binnen en deed toen van alles en nog wat. Ik herinner het me niet echt meer precies. Shawn heeft mij nog niet één keer aangeraakt. Ik duw hem steed van me af.

Shawn zucht en zet de TV maar van netflix af, want dat kreeg mij ook niet rustig. Hij gaat naar Spotify en klikt op een playlist. Havana van Camila Cabello knalt door de speekers.

Shawn glimlacht naar mij en beweegt met zijn wenkbrouwen. Hij zingt zachtjes mee. Ik kan het niet laten en zing mee. Shawn pakt voorzichtig mijn hand en gaat staan en trekt mij zo ook omhoog. Ik kan het niet laten en beweeg met mijn heupen en voor ik het weet staan we al weer te dansen. Het lijkt alsof de geluiden de zorgen van mij afblazen. Ik dans vrolijk en giechel als ik merk dat Shawn het nou niet echt soepel doet. 

Maar dan pakt hij mijn hand vast terwijl hij mij weg duwt. Vlug trekt hij mij daarna terug zodat ik dicht tegen hem aan sta met mijn armen gekruist voor me. Hij drukt een kusje op mijn wang. Ik bloos en draai uit zijn armen. 

"Voel je je al beter?" "Ja." Ik knuffel hem. "Bedankt," fluister ik in zijn hoor "ik hou van je".  "Ik ook van jou." Het is even stil zodra we elkaar los laten. Ik kijk naar mijn handen, ze trillen niet meer. Een glimlach komt op mijn gezicht. Dit had ik echt even nodig.

"Kom, dan trekken we jou even iets moois aan." Shawn en ik lopen hand-in-hand de trap op naar mijn kamer. Hij trekt de kast open. "Wat wil je aan doen?" Vraagt hij. Ik kijk in mijn kleding kast en pak een zwarte broek met een fishnet panty en een trui. "Dit." Antwoord ik op zijn vraag. Hij knikt.

Ik kleed me om en laat mijn haar langs mijn schouders vallen. "Je ziet er weer beeldschoon uit." Zegt Shawn. "Thank you."

Shawn wisselt van een shirt naar een donker blauwe blouse die hem erg goed staat

We stappen in de auto en rijden naar een restaurant. We lopen daarnaar binnen en gaan achterin zitten. We bestellen elk wat drinken en eten. "Komt eraan." Zegt de vrolijke serveerster en loopt weg.

"Zenuwachtig?" Vraagt Shawn. Ik knik en kijk hem aan in zijn bruine ogen. "Komt wel goed joh." Hij legt zijn hand op die van mij en wrijft met zijn duim over de buiten kant van mijn hand. Mijn ogen rollen daarnaar toe en ik glimlach terwijl een zuchtje mijn mond verlaat. Ik heb zo veel geluk.

"En weetje als we terug zijn thuis dan gaan we een stomme film kijken of een spel spelen terwijl we dikke warme truien aan hebben en genieten van warme chocolade melk en muffins." Zegt hij lief en glimlacht. Ik knik en glimlach naar hem.

A/N

Heeeyyyy
De winnaar is bekemd vam de rol!! Het is geworden: Lanaacorn
GEFELICITEERD!!

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties. Jullie zijn echt geweldig!!!
Love you all!!
Xx

Backstage Love - Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu